Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V minulém týdnu si v hlavním čase polepšily ČT1 a Nova

Redakce MAM8. 12. 2004

V hlavním večerním čase si v minulém týdnu v podílech na sledovanosti polepšily televize Nova a program ČT1, a to na úkor ČT2 a Primy. Nově stoupl podíl na 47,6 z 46,4 procenta, podíl ČT1 pak činil 20,6 procenta, což je o půl procentního bodu více než o týden dříve. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Prima zaznamenala pokles svého podílu na sledovanosti v hlavním čase o tři desetiny procentního bodu a její podíl činil v minulém týdnu 22,1 procenta. ČT2 sledovalo 5,1 procenta lidí před televizním obrazovkami, což je méně o 1,2 bodu oproti týdnu předtím.
Ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti si polepšila pouze Nova. Její podíl činil 43,8 procenta, což je více o 1,3 bodu než v předminulém týdnu. Podíl ČT1 poklesl na 20,4 z 20,5 procenta, podíl ČT2 se snížil o šest desetin procentního bodu a činil 6,7 procenta. Prima zaznamenala pokles podílu rovněž o šest desetin procentního bodu, sledovalo ji tak v průměru 22,9 procenta diváků před obrazovkami.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů na všech celoplošných stanicích odvysílala Nova. Nejvíce lidí vůbec přilákal poslední nedělní díl seriálu Pojišťovna štěstí. Bylo jich 3,73 milionu, tedy 44 procent dospělé populace.
Rovněž na Primě nejvíce lákal původní seriál – úterní díl ságy Rodinná pouta vidělo 1,81 milionu diváků, tedy 21,3 procenta dospělých. Z pořadů ČT1 si nejvíce lidí vyhlédlo nedělní Události – sledovalo je 1,68 milionu diváků, což činí 19,8 procenta dospělých. Z nabídky ČT2 nejvíce zaujal první díl trilogie S bráchou na Aljašce, který si nenechalo ujít 517 000 diváků, tedy 6,1 procenta dospělých.

×

Ringieru se nelíbí Bleskově.cz

Starší článek

Používání mobilů v EU stoupá – má ho 83 % Evropanů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více