V listopadu strávili lidé před televizí denně o 19 minut více

22. 12. 2004 17:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Každý z dospělých televizních diváků strávil v listopadu před televizní obrazovkou denně o 19 minut více než v říjnu. V průměru se tak na televizi denně díval tři hodiny a 52 minut, tedy o devět procent více. Vyplývá to z měsíční zprávy Asociace televizních organizací sestavené na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Co se týče sledovanosti v hlavním večerním čase, diváci sledovali televizní program o tři minuty déle než v říjnu. Celkem tak mezi 19:00 a 23:00 strávili u televize hodinu a 42 minut; to je více o tři procenta.
Ve srovnání se stejným obdobím v loňském roce se lidé věnovali televizi denně více o čtyři minuty, tedy o dvě procenta. V hlavním večerním čase se doba sledování televize u každého diváka oproti loňskému listopadu zvýšila o minutu, což představuje jedno procento.
V podílech na celodenní sledovanosti si v listopadu polepšily Prima a ČT2. Podíl Primy se zvýšil na 23,5 procenta, což je více o 2,2 procenta než v říjnu. Podíl ČT2 stoupl o tři desetiny procentního bodu na 7,5 procenta. Nově naopak podíl poklesl, a to o 1,3 bodu na 41,6 procenta. ČT1 zaznamenala pokles o procentní bod a její podíl činil v listopadu 21,4 procenta.
Ve srovnání podílu na sledovanosti v hlavním večerním čase si na úkor ostatních stanic polepšila jen Prima. Její podíl činil 22,8 procent, což je o 2,1 procenta více než v říjnu. Podíl Novy poklesl na 44,9 z 45,9 procenta, podíl ČT1 se snížil na 21,4 z 22,4 procenta. ČT2 sledovalo v průměru 6,1 procenta diváků před televizními obrazovkami, což je o desetinu procentního bodu méně než o měsíc dříve.

Podíl televizních kanálů na trhu v měsíci listopadu podle ATO – Mediaresearch: 

























televize měsíční podíl (v pct) diváků starších 15 let za celý den v prime time
ČT1  21,35  21,37
ČT2  7,49 6,10
Nova  41,60  44,93
Prima  23,54  22,81
ostatní 6,03  4,79



Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.