Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V listopadu strávili lidé před televizí denně o 19 minut více

Redakce MAM22. 12. 2004

Každý z dospělých televizních diváků strávil v listopadu před televizní obrazovkou denně o 19 minut více než v říjnu. V průměru se tak na televizi denně díval tři hodiny a 52 minut, tedy o devět procent více. Vyplývá to z měsíční zprávy Asociace televizních organizací sestavené na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Co se týče sledovanosti v hlavním večerním čase, diváci sledovali televizní program o tři minuty déle než v říjnu. Celkem tak mezi 19:00 a 23:00 strávili u televize hodinu a 42 minut; to je více o tři procenta.
Ve srovnání se stejným obdobím v loňském roce se lidé věnovali televizi denně více o čtyři minuty, tedy o dvě procenta. V hlavním večerním čase se doba sledování televize u každého diváka oproti loňskému listopadu zvýšila o minutu, což představuje jedno procento.
V podílech na celodenní sledovanosti si v listopadu polepšily Prima a ČT2. Podíl Primy se zvýšil na 23,5 procenta, což je více o 2,2 procenta než v říjnu. Podíl ČT2 stoupl o tři desetiny procentního bodu na 7,5 procenta. Nově naopak podíl poklesl, a to o 1,3 bodu na 41,6 procenta. ČT1 zaznamenala pokles o procentní bod a její podíl činil v listopadu 21,4 procenta.
Ve srovnání podílu na sledovanosti v hlavním večerním čase si na úkor ostatních stanic polepšila jen Prima. Její podíl činil 22,8 procent, což je o 2,1 procenta více než v říjnu. Podíl Novy poklesl na 44,9 z 45,9 procenta, podíl ČT1 se snížil na 21,4 z 22,4 procenta. ČT2 sledovalo v průměru 6,1 procenta diváků před televizními obrazovkami, což je o desetinu procentního bodu méně než o měsíc dříve.

Podíl televizních kanálů na trhu v měsíci listopadu podle ATO – Mediaresearch: 

























televize měsíční podíl (v pct) diváků starších 15 let za celý den v prime time
ČT1  21,35  21,37
ČT2  7,49 6,10
Nova  41,60  44,93
Prima  23,54  22,81
ostatní 6,03  4,79



×

Vláda už ví, kam přesídlí Svobodná Evropa

Starší článek

Na trh internetové hudby vstupuje další významný hráč – HMV

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více