Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V hlavním vysílacím čase si v minulém týdnu pohoršila jen ČT1

Redakce MAM17. 12. 2004

V hlavním vysílacím večerním čase si v minulém týdnu v podílech na sledovanosti pohoršila pouze ČT1, a to ve prospěch Novy, Primy a ČT2. Podíl ČT1 činil 18,7 procenta, což je o 1,9 procentního bodu méně než v předchozím týdnu. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl Novy vzrostl na 49,3 ze 47,6 procenta a Primy na 22,2 z 22,1 procenta. ČT2 v hlavním čase v minulém týdnu sledovalo v průměru 5,6 procenta diváků, což je o půl procentního bodu více než v předchozím týdnu.
Ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti si polepšily Nova a ČT2. Nova zaznamenala nárůst podílu o devět desetin procentního bodu na 44,7 procenta a ČT2 vzrostl podíl na 7,8 z 6,7 procenta. Podíl ČT1 na celodenní sledovanosti se snížil na 19,6 z 20,4 procenta. Primu sledovalo 22,2 procenta diváků, což je o sedm desetin procentního bodu méně než v předminulém týdnu.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu odvysílala Nova. Nejvíce diváků mělo zájem o nedělní Televizní noviny – bylo jich 3,34 milionu, tedy 39,7 procenta dospělých. Z pořadů ČT1 si nejvíce diváků vybralo nedělní Události, sledovalo je 1,82 milionu lidí, což je 21,5 procenta dospělých diváků.
Na Primě nejvíce lákal další díl ságy Rodinná pouta, který si ve čtvrtek nenechalo ujít 1,76 milionu diváků, tedy 20,8 procenta. Z nabídky ČT2 si nejvíce diváků vybralo světový pohár ve skocích na lyžích v Harrachově – sportovní klání zhlédlo v neděli 646 000 diváků, tedy 7,6 procenta dospělých.

×

Slovenští mobilní operátoři hlásí připravenost na SuperStar

Starší článek

V anketě Pivního kurýra uspěl Budvar

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více