UPC Slovensko zvýší ceny za kabelovou televizi

1. 12. 2004 14:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost UPC Slovensko zvýší od ledna 2005 ceny za kabelovou televizi. Zvýšení cen bude záviset na typu služby, kterou zákazník využívá. Cena za základní soubor vzroste až o 51 % na takřka 100 Sk. Důvodem je potřeba zreálnit náklady na poskytování této služby a ukončit její dotování, informoval zástupce společnosti UPC Jaroslav Kolár. „Původ této ceny sahá do minulosti, několik let nazpět, kdy ceny určovaly společnosti původně vlastnící kabelové sítě. V současnosti se UPC snaží nastavit tyto ceny na jejich reálnou úroveň,“ dodal. Pokud má zákazník objednaný rozšířený soubor programů, cena vzroste přibližně o 7,3 %. Toto zvýšení odráží meziroční růst inflace, který podle Kolára způsobil i nárůst provozních nákladů společnosti. UPC bude o novém tarifu písemně informovat každého zákazníka a s účinností od 1. ledna 2005 vydá nové Všeobecné podmínky na poskytování služby retransmise.

-tasr, zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.