Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tiscali se dohodlo s Googlem

Redakce MAM14. 12. 2004

Od 14. prosince bude internetový portál společnosti Tiscali ČR (www.tiscali.cz) podporován jedním z nejznámějších světových vyhledávačů Google. Mělo by tak dojít ke zvýšení efektivity vyhledávání na Tiscali.cz.
Předmětem dohody je nabídka vyhledávacích služeb a cílené reklamy v rámci Google AdWords na evropských portálech společnosti Tiscali. Ve hře je podíl z příjmů plynoucích ze sponzorovaných odkazů ve vyhledávači, což je v současnosti jeden z hlavních zdrojů výnosů z internetové reklamy.
„Pro návštěvníky našeho portálu je velmi důležitá možnost přístupu k téměř neomezenému množství informací a služeb dostupných na internetu. Tím, že podpoříme vyhledávací funkci svého portálu špičkovým vyhledávačem, jako je Google, učiníme velký krok vpřed ke svému cíli stát se ´nejlepším plnohodnotným´ poskytovatelem internetových služeb,“ říká Ivan Chýla, ředitel oddělení Content, Programming and Advertising.
„Uživatelům inzertní služby Google AdWords dohoda navíc umožňuje oslovit cílenou reklamou 17 milionů unikátních uživatelů společnosti Tiscali, a tak zvýšit dosah své reklamy v Evropě,“ vypočítává výhody spojení z druhé strany Omid Kordestani, senior viceprezident mezinárodního obchodního oddělení společnosti Google. Vyhledávací technologie Google využívají pro hledání informací každodenně miliony lidí na celém světě. Program cílené reklamy poskytuje firmám všech velikostí měřitelné výsledky a zároveň přispívá k celkovému zvyšování kvality služeb pro uživatele internetu.

-sch-

×

Ševera zvolen do orgánů evropské organizace EuroCommerce

Starší článek

Česká televize začíná vysílat večerníček vyrobený v Ostravě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více