Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tesco a další firmy vyšetřovány v Británii za internetové obchody

Redakce MAM14. 12. 2004

Britský úřad pro ochranu spotřebitelů (OFT) začal vyšetřovat Tesco, Sainsbury, Asda, která je britskou filiálkou amerického Walmartu, a další velké obchodní firmy kvůli obviněním, že ve svých internetových obchodech prý používají pochybné praktiky. Vyšetřování právě v době předvánočních nákupů je mimořádně nepříjemné a vyšetřované firmy obvinění popírají.
Akce OFT je reakcí na stížnosti spotřebitelů, že tyto firmy v internetových obchodech účtují vyšší ceny, než které uvádějí, že dodávají méně kvalitní zboží, než slibují, a že dodávají potraviny krátce před vypršením termínu použitelnosti.
Stížnostmi se již zabýval časopis na ochranu spotřebitelů Which?. Podle jeho průzkumu jsou nejčastější stížnosti na dodávky potravin, které jsou prý často horší než ty, které byly objednány. Obchodní řetězce poukazují na své obchodní podmínky, podle kterých mohou dodat náhradu, pokud požadované zboží není na skladě.
K dalším stížnostem patří ceny. Ty jsou prý ve skutečnosti vyšší, než bylo uvedeno na internetových stránkách obchodu a jsou prý velmi blízké ceně, kterou mají malé místní obchody. Většina lidí při tom nakupuje v supermarketech zejména kvůli jejich nižším cenám v konkurenci s místními obchody.
Asda a Tesco výslovně popřely, že by na internetu účtovaly vyšší ceny. Řetězec Sainsbury popřel, že by prodával po internetu zboží těsně před vypršením data spotřeby.

Hn, čtk, 14. 12. 2004

×

Francie zakázala satelitní vysílání libanonského Hizballáhu

Starší článek

Britské supermarkety zahájily benzinovou válku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více