Stížnosti na Adidas

13. 12. 2004 08:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnosti Nike, Puma a Reebok podaly stížnost adresovanou Mezinárodnímu olympijskému výboru (MOV) na německého výrobce sportovního oblečení Adidas, protože může na svých výrobcích umísťovat svůj tradiční „trojpruhový“
design, který mu umožňuje zobrazení třech pruhů na rukávech a nohavicích oblečení v soutěžích na olympijských hrách. Výrobci oblečení přitom nesmějí v mezinárodních soutěžích používat na oděvech logo s větším rozměrem než 20 cm čtverečních. Tři pásy Adidasu ale představují výjimku, protože nejde o logo, ale o designérský rys.

-mon-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.