Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Snídaně: Ženy, jogurty a vločky, muži koláče

Redakce MAM6. 12. 2004

Co obvykle snídáte?
Snídaně je pro většinu lidí první jídlo v novém dni. Z výsledků výzkumu OMD Snapshot vyplývá, že ve všední den pravidelně snídá téměř 60 % lidí ve věku 15-59 let, občas 21 %, výjimečně 8 % a zbytek nesnídá. Situace se výrazně mění o víkendu, kdy pravidelně snídá 84 % dotázaných.
Co se týká jídelníčku, nejvíce se jí pečivo se sýrem, uzeninou apod., které obvykle snídají čtyři lidé z pěti. Dále nikoho nejspíše nepřekvapí, že “klasickou” snídani s obyčejným či sladkým pečivem více uvádí generace starší 35 let a že u mladších lidí se více objevují vločky (cereálie), jogurty či mléčné dezerty. Podobné rozdíly najdeme i mezi snídaní žen a mužů. Ženy více než muži jedí pečivo, jogurty a vločky (cereálie), naopak muži více snídají koláče, buchty a jiné sladké pečivo nebo mléčné dezerty.
OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány reprezentativním průzkumem v populaci ČR ve věku 15-59 let na vzorku 260 lidí.


04obr_graf.jpg ()

×

Sledovanost TV – 48. týden 2004 (22.11. – 28.11.)

Starší článek

Barbie v Praze

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více