Oba slovenští mobilní operátoři Orange i EuroTel se cítí dobře připraveni na nápor při hlasování v televizní pěvecké soutěži Slovensko hledá SuperStar. Společnosti posílily centra textových zpráv a neobávají se případného kolapsu sítě. Diváci Slovenské televize budou moci poprvé posílat hlasy svým favoritům v soutěži 17. prosince.
„Udělali jsme velmi důkladnou přípravu a testy. Posílili jsme systémy tak, abychom v největší možné míře minimalizovali riziko přetížení nebo výpadku sítě,“ řekl mluvčí Orange Slovensko Peter Tóth. Společnost bude podle něj neustále sledovat vývoj hlasování.
„Kapacita sítě je dimenzovaná na provoz, který několikanásobně překračuje potřeby různých hlasovacích diváckých soutěží,“ přitakal mluvčí EuroTelu Milan Hric, který předpokládá zcela hladký průběh hlasování.
Poskytovatelé mobilního spojení nedávno zvýšili kapacitu SMS center. „Vycházeli jsme přitom nejen z vlastních zkušeností, ale i ze zkušeností českých operátorů,“ upozornil Tóth. Podle Hrice se kapacita pro přenos textových zpráv bude v příštím roce dále zvyšovat.
Právě čeští operátoři se musely letos vypořádat při SuperStar s náporem až milionů textových zpráv za hodinu a půl vymezenou pro hlasování. Problémy s přetížením sítě se ale nevyskytly.
Také slovenským operátorům pomůže, když si lidé posílání hlasů přes mobil rozloží do celé časové lhůty. Stejně jako v Česku by na to měli i v STV upozorňovat moderátoři soutěže.
Lidé budou hlasovat v SuperStar mobilní textovou zprávou nebo hovorem na audiotextové číslo během 90 minut vždy po skončení pořadu. Výsledky jednotlivých hlasování se adepti i veřejnost dozvědí ještě ten samý den před půlnocí.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?