Slovenští mobilní operátoři hlásí připravenost na SuperStar

17. 12. 2004 08:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Oba slovenští mobilní operátoři Orange i EuroTel se cítí dobře připraveni na nápor při hlasování v televizní pěvecké soutěži Slovensko hledá SuperStar. Společnosti posílily centra textových zpráv a neobávají se případného kolapsu sítě. Diváci Slovenské televize budou moci poprvé posílat hlasy svým favoritům v soutěži 17. prosince.
„Udělali jsme velmi důkladnou přípravu a testy. Posílili jsme systémy tak, abychom v největší možné míře minimalizovali riziko přetížení nebo výpadku sítě,“ řekl mluvčí Orange Slovensko Peter Tóth. Společnost bude podle něj neustále sledovat vývoj hlasování.
„Kapacita sítě je dimenzovaná na provoz, který několikanásobně překračuje potřeby různých hlasovacích diváckých soutěží,“ přitakal mluvčí EuroTelu Milan Hric, který předpokládá zcela hladký průběh hlasování.
Poskytovatelé mobilního spojení nedávno zvýšili kapacitu SMS center. „Vycházeli jsme přitom nejen z vlastních zkušeností, ale i ze zkušeností českých operátorů,“ upozornil Tóth. Podle Hrice se kapacita pro přenos textových zpráv bude v příštím roce dále zvyšovat.
Právě čeští operátoři se musely letos vypořádat při SuperStar s náporem až milionů textových zpráv za hodinu a půl vymezenou pro hlasování. Problémy s přetížením sítě se ale nevyskytly.
Také slovenským operátorům pomůže, když si lidé posílání hlasů přes mobil rozloží do celé časové lhůty. Stejně jako v Česku by na to měli i v STV upozorňovat moderátoři soutěže.
Lidé budou hlasovat v SuperStar mobilní textovou zprávou nebo hovorem na audiotextové číslo během 90 minut vždy po skončení pořadu. Výsledky jednotlivých hlasování se adepti i veřejnost dozvědí ještě ten samý den před půlnocí.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.