Jedním z cílů nejnavštěvovanějšího českého internetového portálu Seznam.cz v příštím roce bude prosadit sledování a porovnávání návštěvnosti podle denních dat. Předseda představenstva Seznamu Ivo Lukačovič tak potvrdil slova svého zástupce Tomáše Kapalína uvedená v rozhovoru pro M&M 47/2004 s tím, že denní data jsou přesnější a objektivnější. „Měsíční data o návštěvnosti internetu považujeme za balamutění klientů nafouklými a nepřesnými čísly. Od něčeho takového se distancujeme a předkládáme jim vždy denní a týdenní čísla,“ uvedl Lukačovič. Podle údajů společnosti iAudit International, která sleduje návštěvnost českého internetu, jsou díky metodice měření měsíční data zatížena chybou až 21 %.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).