Seznam: Měsíční data klamou

20. 12. 2004 00:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jedním z cílů nejnavštěvovanějšího českého internetového portálu Seznam.cz v příštím roce bude prosadit sledování a porovnávání návštěvnosti podle denních dat. Předseda představenstva Seznamu Ivo Lukačovič tak potvrdil slova svého zástupce Tomáše Kapalína uvedená v rozhovoru pro M&M 47/2004 s tím, že denní data jsou přesnější a objektivnější. „Měsíční data o návštěvnosti internetu považujeme za balamutění klientů nafouklými a nepřesnými čísly. Od něčeho takového se distancujeme a předkládáme jim vždy denní a týdenní čísla,“ uvedl Lukačovič. Podle údajů společnosti iAudit International, která sleduje návštěvnost českého internetu, jsou díky metodice měření měsíční data zatížena chybou až 21 %.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.