Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Screenvision mění pozici

Redakce MAM8. 12. 2004

Počínaje lednem mění společnost Screenvision Czech zabývající se zprostředkováním kinoreklamy pozice reklamního bloku. „V rámci zastupované sítě multiplexů společností Cinema City, Village Cinemas a Intersonic Ládví se reklamní blok posune mezi upoutávky na film,“ definuje hlavní změnu marketingová a PR manažerka Screenvision Czech Petra Vopálenská. Do této doby projekce v kinech reklamním blokem začínala.
Cílem změny má být zvýšení počtu lidí, kteří reklamy shlédnou, což pro klienta znamená větší zásah v cílové skupině. „Diváci se na nové filmy těší a rádi mají přehled o plánovaných premiérách, proto umístění bloku mezi upoutávky také zvýší pozornost na plátno, vnímání reklamy, a tím i její efektivitu. Pokud bude mít klient zájem o samostatnou, exkluzivní pozici již těsně před promítaným filmem, je v nabídce Screenvision Czech produkt s názvem Top spot, také realizovaný v síti zastupovaných multiplexů,“ doplňuje informace o nabídce Petra Vopálenská.
Vedle společnosti Screenvision Czech se prodejem kinoreklamy zabývají také firmy Cinexpress (zastupující síť regionálních multikin CineStar) a Palace Media. Ta funguje jako reklamní prodejní divize sítě Palace Cinemas, která koncem listopadu vystoupila z nabídky Screenvision Czech.

-sch-

×

NetCentrum brání Bleskově.cz

Starší článek

Sparta sílu reklamy neovlivní

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více