Screenvision mění pozici
Počínaje lednem mění společnost Screenvision Czech zabývající se zprostředkováním kinoreklamy pozice reklamního bloku. „V rámci zastupované sítě multiplexů společností Cinema City, Village Cinemas a Intersonic Ládví se reklamní blok posune mezi upoutávky na film,“ definuje hlavní změnu marketingová a PR manažerka Screenvision Czech Petra Vopálenská. Do této doby projekce v kinech reklamním blokem začínala.
Cílem změny má být zvýšení počtu lidí, kteří reklamy shlédnou, což pro klienta znamená větší zásah v cílové skupině. „Diváci se na nové filmy těší a rádi mají přehled o plánovaných premiérách, proto umístění bloku mezi upoutávky také zvýší pozornost na plátno, vnímání reklamy, a tím i její efektivitu. Pokud bude mít klient zájem o samostatnou, exkluzivní pozici již těsně před promítaným filmem, je v nabídce Screenvision Czech produkt s názvem Top spot, také realizovaný v síti zastupovaných multiplexů,“ doplňuje informace o nabídce Petra Vopálenská.
Vedle společnosti Screenvision Czech se prodejem kinoreklamy zabývají také firmy Cinexpress (zastupující síť regionálních multikin CineStar) a Palace Media. Ta funguje jako reklamní prodejní divize sítě Palace Cinemas, která koncem listopadu vystoupila z nabídky Screenvision Czech.
-sch-