Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sazka neuzavřela tendry na televizní losování

Redakce MAM2. 12. 2004

Loterijní a sázková společnost Sazka bude posuzovat nabídky celoplošných televizí na vysílání tahů her Sportka, Šance, Šťastných 10, Šance Milión a Euromilióny ještě v průběhu prosince. Původně se předkládalo, že by mohlo být jasno do konce listopadu. Mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund ale ujistil, že přes zpoždění budou obrazovky losování přenášet hned od počátku příštího roku. Tendry se týkají her, které mají na programu Česká televize a Prima.
“Určitě stihneme jak vyhodnotit, tak podepsat smlouvy. Postupujeme tak, aby všechno bylo připraveno včas, a aby ve vysílání žádného z losovacích pořadů nedošlo k výpadku,” uvedl Zikmund.
Posledním prosincovým dnem skončí šestiletá smlouva Sazky s ČT na vysílání loterií Sportka a Šťastných 10 s jejich prémiovými hrami Šance a Šance Milión. Na Nově Sazka vysílá soutěž T-Mobile Renta, na Primě pak Euromilióny. O T-Mobile Rentě a jejím setrvání na Nově ale už bylo rozhodnuto dříve.
Sazce jde zejména o vysílací časy a tím odpovídající sledovanost a samozřejmě cenu. Vlastní losování točí její dceřiná společnost a kazety poté putují k příslušným televizím, řekl Zikmund.
“Předpokládáme, že jednotlivé nabídky shromáždíme přibližně v první třetině prosince. Výsledek výběrového řízení pochopitelně zveřejníme, nejdříve ovšem budeme informovat jeho účastníky,” upřesnil mluvčí.
Televizní losování má dlouholetou tradici. Jako první se v roce 1967 objevilo na obrazovkách losování Matesa, neboli Malého televizního sázení.

×

Hvězdy odcházejí, diváci už šli

Starší článek

Stále více Čechů platí za vánoční dárky kartou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více