Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sazka bude o vysílání loterií jednat s ČT a Primou

Redakce MAM21. 12. 2004

Sazka bude o vysílání svých loterií a her Sportka, Šťastných 10, Šance, Šance milion a Euromilióny jednat s Českou televizí a Primou, informoval mluvčí sázkové kanceláře Zdeněk Zikmund. V tendru tak neuspěla nejsledovanější televize Nova. -Kritérií byla celá řada, nebylo jediné, jako například sledovanost,- řekl s tím že konkrétní nabídky televizí nebude Sazka komentovat.
Smlouva s ČT na vysílání Sportky a Šťastných 10 s jejich prémiovými hrami Šance a Šance milion končí nyní v prosinci. -Smlouvy chceme uzavřít tak, aby nedošlo k žádnému výpadku ve vysílání těchto losovacích pořadů,- řekl Zikmund.
Jednání o případné smlouvě či smlouvách proto chce Sazka uzavřít tento týden či na počátku příštího. Podle Zikmunda je možností několik – od toho, že Sportka a Šťastných 10 bude na jedné televizi a Euromilióny na druhé, až po možnost, že vše bude vysílat jen jedna z oslovených stanic.
Smlouvu s partnerem nebo partnery uzavře Sazka za nových podmínek a na dvanáctiměsíční období. -Kratší doba kontraktu souvisí především s dynamickým vývojem na domácím televizním trhu a s připravovanou digitalizací televizního vysílání,- uvedl Zikmund. Výběrová komise Sazky rozhodovala podle několika kritérií. K těm nejdůležitějším patřily cena, místo ve vysílacím schématu a čas vysílání i případná sledovanost.
Sazka nyní vysílá loterie a hry na všech celoplošných televizních stanicích ČT, Nova a Prima. Na ČT lze sledovat Sportku, Šťastných 10, Šanci a Šanci milion, na Primě běží Euromilióny. Sazka provozuje ještě T-Mobile Rentu. Tu nyní vysílá Nova a již dříve se se Sazkou dohodla na tom, že ji bude mít na programu i po Novém roce.
Sazka neuvádí, kolik platí za vysílání svých loterií České televizi. V tisku se odhaduje, že jde asi o 90 milionů ročně, dalších deset milionů pak Sazka platí za reklamní čas.
Vysílání losovacích pořadů Sazky má letitou tradici, neboť už v roce 1967 mohli diváci sledovat losování tehdejšího Matesa. Nedělní losování Sportky lze v televizi vídávat od roku 1973, před devíti lety přibylo i středeční losování. Šťastných 10 se podle údajů Sazky vysílá od roku 1994, Euromilióny a T-Mobile Renta od loňského roku.
*

×

Zaměstnanci odborných titulů One Media založili odbory

Starší článek

Svobodná Evropa má zatím zůstat v centru

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více