Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rock & Pop vyjde opět v březnu příštího roku

Redakce MAM21. 12. 2004

Po dvouměsíční přestávce vyjde další číslo hudebního časopisu Rock & Pop opět 8. března příštího roku. S obměněnou redakcí jej připraví staronový šéfredaktor Vojtěch Lindaur. “Rock & Pop bude postaven jako mainstreamový hudební časopis,” řekl Lindaur. Magazín se však zaměří i na řadu dalších žánrů “od world music po laptopovou hudbu”.
“Sázím především na vtip a inteligenci podání,” uvedl Lindaur, který chce se svými spolupracovníky “přesvědčit i padesátníky, že se vyplatí poslouchat úplně novou hudbu, a zároveň chytré teenagery, že i stará hudba má svůj půvab”.
Lindaur se stal šéfredaktorem po změně vydavatele, kterým je od začátku prosince společnost One & One Company, jež vydává rovněž rockový magazín Spark. Redakci Rock & Popu předtím Lindaur vedl až do konce roku 2002, tehdy jej bývalý vydavatel Daniel Andel z firmy Muzikus odvolal. Společně s Lindaurem časopis opustila také téměř celá redakce.
Po Lindaurově návratu se čtenáři na stránkách Rock & Popu opět setkají s texty jeho bývalých kmenových autorů. Jádro redakce budou s Lindaurem tvořit Ondřej Bezr a Radek Diestler, spolupracovat s nimi bude řada publicistů jako Ondřej Konrád, Petr Dorůžka, Jana Kománková, Petr Korál nebo Honza Vedral i někteří mladší autoři.
První číslo Rock & Popu vyšlo na jaře roku 1990 ve vydavatelství Lidové noviny; jeho prvním šéfredaktorem byl Jiří Černý; od prvního čísla patřil k autorům i Lindaur. Po jeho odchodu redakci vedli Pavel Skala a Tomáš Polívka.
Podle posledních výsledků průzkumu Media Projekt společnosti GfK Praha – Median za druhé a třetí čtvrtletí roku 2004 četlo Rock & Pop 30 000 čtenářů, to je o tisícovku více než Folk & Country a o 5000 více než další časopis s názvem Report. Průzkum však nezahrnuje čísla o jiných hudebních titulech, jako například Rockshock a Ultramix.

×

Zlatá neděle: zájem o nákupy vzrostl až o třetinu

Starší článek

Jen čtvrtina Čechů by chtěla trávit Vánoce bez televize.

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více