Rock & Pop mění vydavatele, povede jej Vojtěch Lindaur

8. 12. 2004 07:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Hudební měsíčník Rock & Pop mění vydavatele. Namísto společnosti Muzikus jím bude One & One Company; staronovým šéfredaktorem časopisu se stane opět Vojtěch Lindaur. Ten téměř s celou redakcí opustil Rock & Pop před dvěma lety. V úvodníku prosincového čísla časopisu to uvedl dosavadní vydavatel a nyní již bývalý majoritní vlastník Daniel Andel.
Prosincové číslo je posledním, které vytvořila dosavadní redakce v čele se zástupkyní šéfredaktora Karolínou Cebrovskou. Od března 2005 bude Rock & pop vycházet pod vedením Vojtěcha Lindaura, uvedl Andel v editorialu časopisu; do té doby se tak zřejmě Rock & pop na pultech stánků neobjeví.
Nakladatelství Muzikus se bude podle něj nadále věnovat vedle nakladatelské činnosti vydávání již tradičních časopisů Muzikus a Harmonie a rozšiřování webu www.muzikus.cz. Na jaro 2005 připravuje nakladatelství spuštění nových projektů, uvedl Andel.
První číslo časopisu Rock & Pop vyšlo na jaře roku 1990 ve vydavatelství Lidové noviny; jeho prvním šéfredaktorem byl renomovaný hudební publicista Jiří Černý; od prvního čísla patřil k autorům i Lindaur.
Ekonomické důvody vedly Andela před dvěma lety k tomu, že hodlal změnit podobu časopisu. To vedlo k odchodu tehdejšího šéfredaktora Lindaura, kterého následovala téměř kompletní redakce. Od té doby se v čele časopisu mimo jiné vystřídali dva další šéfredaktoři Pavel Skala a Tomáš Polívka.
Podle posledních výsledků průzkumu Media Projekt společnosti GfK Praha – Median za druhé a třetí čtvrtletí roku 2004 četlo Rock & Pop 30 000 čtenářů, to je o tisícovku více než Folk & Country a o 5000 více než další časopis s názvem Report. Průzkum však nezahrnuje čísla o jiných hudebních titulech, jako například Ultramix a Rockshock.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.