Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Prodej tvrdého alkoholu v USA letos dosáhne rekordu

Redakce MAM17. 12. 2004

Prodej tvrdého alkoholu ve Spojených státech letos dosáhne rekordu, s dalším růstem jeho spotřeby se přitom počítá i v příštím roce. Uvedla to odvětvová organizace Distilled Spirits Council. Jedničkou byla letos v USA vodka.
Letošní tržby z prodeje lihovin odhaduje Distilled Spirits Council na 14,7 miliardy dolarů. Proti 13,9 miliardy z minulého roku jde o nárůst o 5,8 procenta. Jako faktory, které zvýšily prodej, uvádí generální ředitel organizace Peter Cressey reklamu v kabelových televizích i propagační ochutnávky v maloobchodech i barech.
“Zlepšili jsme přístup na trh pro dospělého spotřebitele,” shrnul Cressey. Distilled Spirits Council odhaduje, že v příštím roce vzrostou v USA tržby za tvrdý alkohol na 15,6 miliardy dolarů a že se prodá až 169 milionů přepravek alkoholu.
Nejlépe si na americkém trhu letos vedla vodka, která se na prodaných objemech podílela čtvrtinou. Tržby za vodku se meziročně zvýšily o 7,5 procenta na 3,2 miliardy dolarů.
U prodaných objemů organizace odhaduje, že se letos zvýšily o 3,1 procenta na 164,2 milionu přepravek. Jde o druhý rok za sebou, kdy objemový nárůst překonal tři procenta, a v odvětví se tak stalo poprvé od 80. let, uvedl hlavní ekonom organizace David Ogzo.
Celkově ale rostly prodané objemy destilátů na rozdíl od piva sedmý rok za sebou. Tržby za pivo rostou v USA spíše v reakci na nárůst cen z posledních let, napsala agentura Reuters.

×

Vláda chce, aby český film dotovaly i televize a půjčovny

Starší článek

Panarabský list zavřel bagdádskou redakci

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více