Prádlo od M&S má v kině premiéru
Vrátit netradičním způsobem vlastní kolekci dámského spodního prádla vysoká prodejní čísla se rozhodl britský oděvní řetězec Marks & Spencer (M&S). Ačkoli se prádlo uváděné značky neprodává nijak špatně, na prvním místě prodejních statistik se neohroženě drží levnější H&M. Netradiční je pro M&S nasazení kinoreklamy. Spot předchází ve vybraných britských kinech filmu Bridget Jones: S rozumem v koncích. Skutečnost, že publikum, které spot v kinech shlédne, je o poznání mladší než věrná zákaznická klientela M&S, není pro zástupce firmy podstatná. Spot z dílny agentur Campbell
Roalfe/Y&R ukazuje ženu v kancelářském prostředí, již náhle osvítí dva skleněné panely a prozradí tak, jakou podprsenku má žena na sobě. Spot doprovází slogan “Tvůj ráj spodního prádla. Tvůj M&S”.
-mat-