P&O mění strategii

6. 12. 2004 08:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Společnost P&O Cruises, provozující trajektovou dopravu mezi Velkou Británií a kontinentem, chystá změny ve své komunikační strategii. Jde zejména o znovuzískání ztracených zákazníků. Reklamním tahákem, kterému se dosud společnost vyhýbala, má být cena. Při zachování současných cen dávají cestující přednost pohodlnějšímu vlakovému spojení Eurostar nebo letecké dopravě. Agentura z Kentu Link ICA se stará o nákup médií a kreativní stránku kampaní P&O, na vývoji značky a direct mailu pracuje agentura Ignition.

-mat-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení