Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pfizer stáhnul reklamu na Celebrex, prodává ho dál

Redakce MAM21. 12. 2004

Americký farmaceutický koncern Pfizer Inc. stáhnul reklamu na problematický preparát Celebrex proti artritidě. Oznámila to tisková mluvčí amerického Úřadu pro kontrolu potravin a léků (FDA), který podle revize nových dat spojuje užívání léku se zvýšeným rizikem srdečního infarktu. Podnik ale nemá v plánu lék stáhnout z prodeje.
Úřad požádal minulý pátek večer Pfizer, aby reklamu na Celebrex stáhnul, a firma požadavku vyhověla, uvedla mluvčí FDA. Celebrex měl silnou propagaci v televizních spotech i v časopisech. V minulém roce dosáhly tržby za preparát téměř dvou miliard dolarů.
FDA nyní pracuje s Pfizerem na odpovídajícím informování lékařů o nových poznatcích o preparátu. Generální ředitel Pfizeru Hank McKinnell v neděli oznámil před zveřejněním zprávy FDA o reklamě, že doktoři by si měli být vědomi rizik při předepisování léku pacientům. McKinnell dodal, že společnost nemá v úmyslu stáhnout Celebrex z prodeje.
“Necháváme Celebrex na trhu, protože je vhodným řešením pro mnoho, mnoho pacientů,” řekl McKinnell. V pátek Pfizer oznámil, že užívání Celebrexu zvyšuje riziko srdečního infarktu více než dvojnásobně, napsala agentura Reuters.
Celebrex slouží hlavně při léčbě artritidy a patří do stejné kategorie jako lék Vioxx společnosti Merck. Vioxx byl ale v září stažen z trhu kvůli podobným problémům.

×

Jen čtvrtina Čechů by chtěla trávit Vánoce bez televize.

Starší článek

ČPP vyhoví soudu a upraví reklamní kampaň na povinné ručení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více