outdoor akzent: zápis i změny
Nezkrácená verze textu, který vyšel v Marketing & Media číslo 50.
V prvních prosincových dnech byly dokončeny všechny právní kroky potřebné na zápis společnosti outdoor akzent, provozovatele největšího počtu nosičů formátu billboard v ČR, do Obchodního rejstříku. M&M o tom informovala marketingová ředitelka Janka Konečná. Jedním z klíčových restrukturalizačních kroků v posledním období bylo podle ní vytvoření jednotné, funkční a stabilní organizační struktury. Zanikly mj. funkce výkonných ředitelů jednotlivých částí outdoor akzent (Outdoor Billboard, Akzent media, Český okruh, Megaboard 2000) a vznikla funkce finančního ředitele, na kterou nastoupila Markéta Řípová. Podle zjištění M&M opouštějí společnost obchodní ředitel outdoor akzent a bývalý ředitel Outdoor Billboard Jan Leitner a ředitel Megaboard 2000 Vojtěch Šedek. „Vzhledem k tomu, že se v případě obchodního ředitele jedná o klíčovou pozici, zahájili jsme výběrové řízení. Ti kandidáti, se kterými jsme doposud hovořili, nás utvrdili v tom, že jsme na té nejlepší cestě najít člověka, který se nejen ztotožní s vizí společnosti a nového managementu, ale přinese nové podněty, pomůže ji dále se rozvíjet a především bude velkým přínosem pro naše klienty,“ uvedla pro M&M Janka Konečná. Firma Megaboard 2000 figuruje v nové struktuře outdoor akzent jako samostatná divize, jejíž činnost bude na pozici obchodního ředitele zastřešovat bývalý obchodní ředitel Akzent media Michal Jelínek. Produkty společnosti Megaboard 2000 budou klientům i nadále nabízené samostatně tak, jak tomu bylo i v minulosti.
„Je přirozené, že v rámci procesu tvorby jednotné struktury některé funkce zanikly a na druhé straně vznikly nové, což je spojeno s částečnými personálními změnami. Tyto však v žádném případě nepocítí klienti ani jiní obchodní partneři společnosti,“ vysvětluje Janka Konečná.
-sch-