Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

outdoor akzent: zápis i změny

Redakce MAM13. 12. 2004

Nezkrácená verze textu, který vyšel v Marketing & Media číslo 50.

V prvních prosincových dnech byly dokončeny všechny právní kroky potřebné na zápis společnosti outdoor akzent, provozovatele největšího počtu nosičů formátu billboard v ČR, do Obchodního rejstříku. M&M o tom informovala marketingová ředitelka Janka Konečná. Jedním z klíčových restrukturalizačních kroků v posledním období bylo podle ní vytvoření jednotné, funkční a stabilní organizační struktury. Zanikly mj. funkce výkonných ředitelů jednotlivých částí outdoor akzent (Outdoor Billboard, Akzent media, Český okruh, Megaboard 2000) a vznikla funkce finančního ředitele, na kterou nastoupila Markéta Řípová. Podle zjištění M&M opouštějí společnost obchodní ředitel outdoor akzent a bývalý ředitel Outdoor Billboard Jan Leitner a ředitel Megaboard 2000 Vojtěch Šedek. „Vzhledem k tomu, že se v případě obchodního ředitele jedná o klíčovou pozici, zahájili jsme výběrové řízení. Ti kandidáti, se kterými jsme doposud hovořili, nás utvrdili v tom, že jsme na té nejlepší cestě najít člověka, který se nejen ztotožní s vizí společnosti a nového managementu, ale přinese nové podněty, pomůže ji dále se rozvíjet a především bude velkým přínosem pro naše klienty,“ uvedla pro M&M Janka Konečná. Firma Megaboard 2000 figuruje v nové struktuře outdoor akzent jako samostatná divize, jejíž činnost bude na pozici obchodního ředitele zastřešovat bývalý obchodní ředitel Akzent media Michal Jelínek. Produkty společnosti Megaboard 2000 budou klientům i nadále nabízené samostatně tak, jak tomu bylo i v minulosti.
„Je přirozené, že v rámci procesu tvorby jednotné struktury některé funkce zanikly a na druhé straně vznikly nové, což je spojeno s částečnými personálními změnami. Tyto však v žádném případě nepocítí klienti ani jiní obchodní partneři společnosti,“ vysvětluje Janka Konečná.

-sch-

×

Bude měření na vlastní pěst?

Starší článek

Nejšetrnější Švýcaři

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více