Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

outdoor akzent v obchodním rejstříku

Redakce MAM7. 12. 2004

V prvních prosincových dnech byly úspěšně dokončeny všechny právní kroky potřebné na zápis společnosti outdoor akzent do Obchodního rejstříku. M&M o tom informovala marketingová ředitelka firmy Janka Konečná. „Na trhu out-of-home médií tak začne v roce 2005 působit silná společnost, která vnímá své významné postavení v tomto segmentu jako závazek vůči svým stávajícím i potenciálním klientům a zároveň i jako výzvu k dalšímu rozvoji,“ říká Konečná. outdoor akzent spadající pod mezinárodní epa holding zahrnuje zkonsolidované společnosti Outdoor Billboard, Akzent Media, Český okruh a Megaboard 2000.
„Jedním z klíčových kroků úspěšně zrealizovaných v posledním období bylo vytvoření jednotné, funkční a stabilní organizační struktury, která vznikla spojením a výraznou optimalizací nejlépe fungujícich prvků existujících struktur fúzovaných společností,“ popisuje poslední kroky Janka Konečná. Důležitým znakem nové struktury je podle ní skutečnost, že ji tvoří tým zkušených techniků a obchodních manažerů, který tvoří z 90 % zaměstnanci původních společností.
„Je přirozené, že v rámci procesu tvorby jednotné struktury některé funkce zanikly a na druhé straně vznikly nové, což je spojeno s částečnými personálními změnami. Tyto však v žádném případě nepocítí klienti ani jiní obchodní partneři společnosti,“ slibuje Janka Konečná. Vzhledem k tomu, že se jedná o zásadní otázku z hlediska dalšího působení outdoor akzent na trhu venkovní reklamy, je podle ní nová struktura nastavena tak, aby zabezpečila kontinuitu a optimální fungování všech procesů při naplňování představ klientů i při budování a dalším rozvoji dobrých obchodních vztahů.

-sch-

×

Akční nabídka úvěru autoCREDIT je úspěšná

Starší článek

Zlatý Měšec 2004: Nejoblíbenější je Česká pojišťovna

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více