V prvních prosincových dnech byly úspěšně dokončeny všechny právní kroky potřebné na zápis společnosti outdoor akzent do Obchodního rejstříku. M&M o tom informovala marketingová ředitelka firmy Janka Konečná. „Na trhu out-of-home médií tak začne v roce 2005 působit silná společnost, která vnímá své významné postavení v tomto segmentu jako závazek vůči svým stávajícím i potenciálním klientům a zároveň i jako výzvu k dalšímu rozvoji,“ říká Konečná. outdoor akzent spadající pod mezinárodní epa holding zahrnuje zkonsolidované společnosti Outdoor Billboard, Akzent Media, Český okruh a Megaboard 2000.
„Jedním z klíčových kroků úspěšně zrealizovaných v posledním období bylo vytvoření jednotné, funkční a stabilní organizační struktury, která vznikla spojením a výraznou optimalizací nejlépe fungujícich prvků existujících struktur fúzovaných společností,“ popisuje poslední kroky Janka Konečná. Důležitým znakem nové struktury je podle ní skutečnost, že ji tvoří tým zkušených techniků a obchodních manažerů, který tvoří z 90 % zaměstnanci původních společností.
„Je přirozené, že v rámci procesu tvorby jednotné struktury některé funkce zanikly a na druhé straně vznikly nové, což je spojeno s částečnými personálními změnami. Tyto však v žádném případě nepocítí klienti ani jiní obchodní partneři společnosti,“ slibuje Janka Konečná. Vzhledem k tomu, že se jedná o zásadní otázku z hlediska dalšího působení outdoor akzent na trhu venkovní reklamy, je podle ní nová struktura nastavena tak, aby zabezpečila kontinuitu a optimální fungování všech procesů při naplňování představ klientů i při budování a dalším rozvoji dobrých obchodních vztahů.
-sch-