outdoor akzent v obchodním rejstříku

7. 12. 2004 14:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V prvních prosincových dnech byly úspěšně dokončeny všechny právní kroky potřebné na zápis společnosti outdoor akzent do Obchodního rejstříku. M&M o tom informovala marketingová ředitelka firmy Janka Konečná. „Na trhu out-of-home médií tak začne v roce 2005 působit silná společnost, která vnímá své významné postavení v tomto segmentu jako závazek vůči svým stávajícím i potenciálním klientům a zároveň i jako výzvu k dalšímu rozvoji,“ říká Konečná. outdoor akzent spadající pod mezinárodní epa holding zahrnuje zkonsolidované společnosti Outdoor Billboard, Akzent Media, Český okruh a Megaboard 2000.
„Jedním z klíčových kroků úspěšně zrealizovaných v posledním období bylo vytvoření jednotné, funkční a stabilní organizační struktury, která vznikla spojením a výraznou optimalizací nejlépe fungujícich prvků existujících struktur fúzovaných společností,“ popisuje poslední kroky Janka Konečná. Důležitým znakem nové struktury je podle ní skutečnost, že ji tvoří tým zkušených techniků a obchodních manažerů, který tvoří z 90 % zaměstnanci původních společností.
„Je přirozené, že v rámci procesu tvorby jednotné struktury některé funkce zanikly a na druhé straně vznikly nové, což je spojeno s částečnými personálními změnami. Tyto však v žádném případě nepocítí klienti ani jiní obchodní partneři společnosti,“ slibuje Janka Konečná. Vzhledem k tomu, že se jedná o zásadní otázku z hlediska dalšího působení outdoor akzent na trhu venkovní reklamy, je podle ní nová struktura nastavena tak, aby zabezpečila kontinuitu a optimální fungování všech procesů při naplňování představ klientů i při budování a dalším rozvoji dobrých obchodních vztahů.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.