Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Oranžová revoluce v Kyjevě posloužila jako reklama pro turistiku

Redakce MAM13. 12. 2004

“Oranžová revoluce” v Kyjevě se stala dobrou reklamou pro turistický byznys na Ukrajině. Kyjevské turistické kanceláře nyní nestíhají přijímat objednávky od zahraničních partnerů. Podívat se do ukrajinského hlavního města si najednou přejí desetitisíce cizinců.
Podle šéfa ukrajinského sdružení touroperátorů Igora Golubjacha “byla revoluce nejlepší reklamní akcí v zemi za několik posledních let”. “A nebylo by správné, kdybychom jí nevyužili, kdybychom nerozšířili možnosti přijímání zahraničních turistů,” řekl.
Evropany a Američany nyní nejvíce zajímá Kyjev. Zahraniční cestovní kanceláře žádají, aby do programu jejich skupin byla zařazena také návštěva náměstí Nezávislosti, aby se hosté mohli projít mezi stany demonstrantů a aby mohli navštívit místa nedávných demonstrací a blokád. Mnohé dokonce chtějí, aby jejich klienti mohli navštívit štáby kandidátů na prezidenta.
Turistický boom vznikl ihned po 8. prosinci, kdy parlament přijal klíčové zákony nezbytné pro řešení politické krize. Mnozí turisté chtějí přijet na Ukrajinu v den hlasování, aby mohli být přímými svědky opakovaného druhého kola voleb nové hlavy ukrajinského státu. Této žádosti ale bude obtížné vyhovět. Všechny hotely už jsou totiž rezervovány pro zahraniční pozorovatele a novináře, kterých budou tisíce.
Ukrajinské sdružení touroperátorů je ale poněkud znepokojeno tím, že v tomto velkém návalu turistů téměř nejsou Rusové. “Ti dokonce ruší svoje zimní dovolené v Karpatech. Turistické kanceláře ale doufají, že je to jen dočasný jev,” podotkl Golubjach.

×

Odborné tituly prodány

Starší článek

Mezi osvědčené dárky patří mobily, elektronika a hračky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více