Octavia postoupila do finále novinářské ankety Auto roku 2005

1. 12. 2004 10:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nová Škoda Octavia postoupila spolu s BMW řady 1, Citroenem C4, Renaultem Modus a Volkswagenem Golf do finále odborné ankety Auto roku 2005 v ČR. Auta vybrala z 31 přihlášených vozů porota složená z 28 motoristických novinářů, sdělil předseda Klubu motoristických novinářů Zbyšek Pechr. Do finále se neprobojovala hybridní Toyota Prius, která před pár dny získala ocenění evropské Auto roku 2005.
Ve druhém kole bude mít každý porotce k dispozici 25 bodů, které rozdělí mezi finálové vozy tak, že musí jasně určit vítěze a zároveň nesmí dát jednomu autu víc než deset bodů. Uzávěrka kola bude 15. prosince. Proti předchozím letům, kdy byly výsledky hned zveřejněny, budou tentokrát obálky s hlasovacími lístky uloženy u notáře a bude se čekat celý měsíc na slavnostní vyhlášení. To se uskuteční v neděli 16. ledna 2005 v pražské Sazka Areně v přímém večerním přenosu TV Prima.
Odbornou soutěž letos nebude doprovázet hlasování laické veřejnosti o Nejoblíbenější auto roku. Situace byla nepřehledná a proto se vyhlašovatelé ankety – Svaz dovozců automobilů a Svaz automobilového průmyslu, ve spolupráci s Klubem motoristických novinářů – dohodli na tom, že veřejnost bude letos jen tipovat, které auto se stane vítězem odborné ankety, uvedl Pechr.

Vítězové předchozích ročníků Auta roku v ČR:
1994/95 Škoda Felicia a Renault Laguna
1996 Audi A4
1997 VW Passat
1998 Alfa Romeo 156
1999 Ford Focus
2000 Opel Zafira
2001 Škoda Fabia Combi
2002 Peugeot 307
2003 Mazda 6
2004 Mazda 3

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.