Novou reklamní agenturou Eurotelu bude Euro RSCG
Mobilní operátor Eurotel si vybral za novou reklamní agenturu společnost Euro RSCG Worldwide, se kterou nyní jedná o uzavření smlouvy. Firma to uvedla v tiskové zprávě. Euro RSCG vystřídá společnost Leo Burnett Advertising, která reklamní služby zajišťovala dosud.
Mezi hlavními posuzovanými kritérii byla zejména kreativita, strategické myšlení, kvalita týmu agentury a finanční podmínky, uvedla mluvčí Eurotelu Diana Dobálová.
Na klíčové kampaně si bude firma souběžně najímat reklamní agenturu mateřského Českého Telecomu, kterou je Young & Rubicam Advertising.
Již v říjnu vybral Eurotel s Telecomem společnou mediální agenturu Mediaedge:cia, která do té doby zajišťovala nákup reklamního prostoru v médiích jen pro Telecom.
Mateřský Český Telecom ročně vynakládá na reklamu a propagaci kolem 200 milionů korun. Eurotel rozpočet v této oblasti nezveřejňuje.