Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nova plánuje pět kanálů včetně sportovního a zpravodajského

Redakce MAM22. 12. 2004

Nova chystá pro vysílání v digitálních sítích celkem pět programů. Kromě současného programu šířeného analogovým způsobem, jehož licenci Nova považuje za způsobilou i pro digitální vysílání, chystá čtyři nové programy zaměřené na filmy, seriály, sport a zpravodajství, jak řekl novinářům generální ředitel Novy Petr Dvořák.
Nova zveřejnila své konkrétní plány na další programy v souvislosti s vyhlášeným výběrovým řízením na licence k programům v digitálních sítích. Do něj podala Nova celkem osm přihlášek, tedy do obou multiplexů, na něž Rada pro rozhlasové a televizní vysílání tendry vyhlásila. Všechno jsou to celoplošné programy.
“Chtěli bychom uspět tak, abychom do budoucna obsadili jednu digitální síť,” řekl Dvořák. Jakou konkrétní částku Nova na nové stanice hodlá vynaložit, Dvořák nesdělil. Podle něj by však nové stanice chtěli zpočátku provozovat se současným personálním stavem.
“Zpravodajský kanál by měl fungovat jako určitý protipól zpravodajského kanálu České televize,” poznamenal ředitel. Program by nejprve vysílal 12 hodin, poté 16 hodin denně, nakonec by vysílal nepřetržitě. Nova je připravena posílit i regionální zpravodajství, mimo jiné přemýšlí, v případě udělení digitální licence, o vybudování zpravodajských center v Praze, Brně a Ostravě.
Další program by byl zaměřen na film a Nova jej hodlá vysílat ve formátu 16:9. Nova by jím chtěla pokrýt cílové skupiny, které ve vysílání volají po různých typech filmů. Zároveň by s jeho pomocí mohli lépe “vytěžit” svou programovou knihovnu. Třetí kanál by byl věnován seriálům jak české, tak zahraniční provenience; šlo by o dobrodružné či detektivní seriály, sitcomy a telenovely. Součástí by bylo i vysílání dokumentů, které mají seriálový charakter, například dokumenty o přírodě, vědě či technice.
Jak Dvořák uvedl, nejvíce vedení televize váhá s podobou programu u kanálu věnovaného sportu. Sportovní program může sice přitáhnout velkou pozornost diváků, na druhou stranu však jsou televizní práva pro volné šíření mnohem dražší. Nova již nyní vlastní například práva na dvě sezony fotbalové ligy. “Dokázali bychom tak český fotbal prezentovat ve větší šíři, než jak můžeme dnes na jednom kanálu, který máme,” uvedl Dvořák.
Ředitel se zároveň ohradil proti názorům, že Nova proces digitalizace brzdí a nechce ji. Digitalizace podle něj pro Novu neznamená, že by si dělala ambici na zvýšení reklamního koláče a výnosů. “Spíše se přizpůsobujeme stávajícímu technologickému prostředí a snažíme se vyjíst vstříc i divákům, kteří jsou více úzkoprofiloví,” řekl Dvořák. Nepředpokládá přitom, že by se některý z nových kanálů dostal ve sledovanosti přes pět až sedm procent.

×

Do Česka zatím přijelo téměř o čtvrtinu více turistů než loni

Starší článek

Profesionalizovaná armáda si pořídila nové internetové stránky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více