Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Neprodávanější Nový čas, zabodovala Báječná žena

Redakce MAM7. 12. 2004

Nejprodávanějším slovenským deníkem byl v říjnu Nový čas, který si již několik let udržuje značný náskok před konkurencí. Neprodávanějším týdeníkem byl Nový čas pre ženy od stejného vydavatele, hned za něj se dostal nový časopis Báječná žena. Vyplývá to z výsledků auditu sdružení vydavatelů periodického tisku ABC.
V říjnu si Nový čas koupilo denně v průměru 159 223 čtenářů. Následovaly listy Sme (78 578), Pravda (73 311), maďarsky psaný Új Szó (25 514) z dílny vydavatele Sme, společnosti Petit Press, a Národná obroda s průměrným denním prodejem 13 238 kusů. Další celostátní deníky Šport a Hospodárske noviny údaje o prodeji sdružení ABC neposkytují.
Na Slovensku vychází rovněž síť regionálních deníků Korzár, jichž se v říjnu prodalo v průměru 33 515 výtisků. Korzár pochází ze stejného vydavatelského domu jako Sme a Új Szó.
V prodeji týdeníků nadále vedl Nový čas pre ženy s průměrem 230 598 kusů. Hned na druhé místo se dostal nový časopis Báječná žena (191 248 výtisků). Následovaly tradiční týdeníky Plus 7 dní (178 914), Život (146 413) a Eurotelevízia (121 822).
Do auditu ABC se zapojil rovněž ekonomický týdeník Trend, jehož se v sledovaném měsíci prodalo 15 065 kusů. Na začátku prosince začal vycházet časopis Týždeň, který vede bývalý šéfredaktor Domino Fóra Štefan Hríb. Další významné celostátní týdeníky Markíza, Formát, Domino Fórum a Live! údaje o prodeji neposkytují.

×

Komise a Radiožurnál spolupracují na vzdělávání investorů

Starší článek

Akční nabídka úvěru autoCREDIT je úspěšná

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více