Neprodávanější Nový čas, zabodovala Báječná žena

7. 12. 2004 11:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejprodávanějším slovenským deníkem byl v říjnu Nový čas, který si již několik let udržuje značný náskok před konkurencí. Neprodávanějším týdeníkem byl Nový čas pre ženy od stejného vydavatele, hned za něj se dostal nový časopis Báječná žena. Vyplývá to z výsledků auditu sdružení vydavatelů periodického tisku ABC.
V říjnu si Nový čas koupilo denně v průměru 159 223 čtenářů. Následovaly listy Sme (78 578), Pravda (73 311), maďarsky psaný Új Szó (25 514) z dílny vydavatele Sme, společnosti Petit Press, a Národná obroda s průměrným denním prodejem 13 238 kusů. Další celostátní deníky Šport a Hospodárske noviny údaje o prodeji sdružení ABC neposkytují.
Na Slovensku vychází rovněž síť regionálních deníků Korzár, jichž se v říjnu prodalo v průměru 33 515 výtisků. Korzár pochází ze stejného vydavatelského domu jako Sme a Új Szó.
V prodeji týdeníků nadále vedl Nový čas pre ženy s průměrem 230 598 kusů. Hned na druhé místo se dostal nový časopis Báječná žena (191 248 výtisků). Následovaly tradiční týdeníky Plus 7 dní (178 914), Život (146 413) a Eurotelevízia (121 822).
Do auditu ABC se zapojil rovněž ekonomický týdeník Trend, jehož se v sledovaném měsíci prodalo 15 065 kusů. Na začátku prosince začal vycházet časopis Týždeň, který vede bývalý šéfredaktor Domino Fóra Štefan Hríb. Další významné celostátní týdeníky Markíza, Formát, Domino Fórum a Live! údaje o prodeji neposkytují.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.