Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejšetrnější Švýcaři

Redakce MAM13. 12. 2004

Nezkrácená verze textu, který vyšel v Marketing & Media číslo 50.
Nejvyšším majetkem v rámci západní Evropy disponují Švýcaři, kde 38 % obyvatel vykázalo vklady v hodnotě vyšší než 50 tisíc eur. Ze srovnávací studie společnosti GfK Custom Research Worldwide vyšli jako druzí Belgičané (28 %), na chvostu naopak zůstali Francouzi (8 %) a Němci (7 %). V průměru je v západní Evropě 15 % obyvatel nad padesátitisícovou hranicí, což je ovšem o 3 procenta méně než loni. Celosvětovými lídry jsou americké domácnosti (50 %).
Aby bylo možné srovnání vyspělejší a chudší části Evropy, byl pro země střední a východní Evropy snížen limit na 25 tisíc eur. Ani tak nebyl dosažen percentuální podíl západních zemí. V průměru pouze 2 % obyvatel střední a východní Evropy disponuje vklady vyššími než 25 tisíc eur. Z této kategorie vybočují pouze Slovinsko a Turecko, kde patří do takto vymezené bohatší kategorie 13 % lidí.
Odlišná je situace v kategorii peněz uložených na vkladních knížkách. Světově vedoucí Švédy (79 %) následují Belgičané (74 %) a Italové (73 %). Švédové (60 %) dominují i pořadí národů ve vlastnictví akcií a investičních fondů. S velkými odstupy následují obyvatelé USA (50 %), Švýcarska, Velké Británie a Itálie (po 33 %). Lídry v penetraci životního pojištění jsou Němci (42 % populace).
Pravidelná studie vypracovávaná pro Wall Street Journal Europe zkoumá chování a zvyklosti privátních vkladatelů v Evropě a USA. Aktuální studie shromáždila data na základě rozhovorů se 14 383 lidmi z 18 zemí.

-sch-

×

outdoor akzent: zápis i změny

Starší článek

Nova ztrácí. Nejen diváky, ale i obchod s reklamou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více