Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Navrcholu.cz: Seznam je bránou

Redakce MAM2. 12. 2004

Nejnavštěvovanější český internetový portál Seznam.cz je jednoznačně nejčastěji používanou bránou do českého Internetu. Podle listopadových statistik návštěvnosti českých webů sledovaných službou Navrcholu.cz (www.navrcholu.cz) společnosti Internet Info představuje Seznam více než polovinu (52 %) z celkového počtu návštěv přicházejících z vyhledávačů.
Největší roli ve vyhledávání Seznamu hraje katalog, protože téměř 37 % přišlo právě odtud (20 % bylo výsledkem hledání v katalogu, téměř 17 % pak výsledkem ručního procházení katalogu). Až za těmito dvěma službami následuje fulltextové vyhledávání s bezmála 15 % návštěv.
Druhý skončil vyhledávač Google se skoro 22 % návštěv, započteme-li všechny jeho národní varianty dohromady. Třetím nejpoužívanějším vyhledávačem je Centrum.cz se součtem představujícím téměř 8 %. Atlas je s necelými 7 % za Centrem v těsném závěsu. Jyxo se samostatně pohybuje u hranice 2 %. Právě na jeho technologii však pracuje fulltextové vyhledávání Seznamu.
“Z vítězství Google.com nad fulltextovým vyhledáváním Seznamu nelze automaticky vyvozovat, že nejvíce českých uživatelů používá pro fulltextové vyhledávání právě Google. Měřená data pouze dokládají, že české weby jsou více navštěvovány prostřednictvím vyhledávání Googlu než fulltextem Seznamu, svůj významný podíl na tom však mohou mít zahraniční uživatelé,” uzavírá product manager Internet Info Ján Simkanič.

-red-

Vyhledávač / Podíl
Únor 04 / Listopad 04
1. Seznam.cz (celkem) 48,54 %, 51,59 %
katalog, 38,53 %, 36,66 %
fulltext, 9,99 %, 14,93 %
2. Google (celkem), 25,46 %, 21,69 %
Goolge.com, 16,34 %, 15,52 %
Google Slovensko, 1,25 %, 1,44 %
Google Německo, 1,62 %, 0,87 %
3. Centrum (celkem), 6,57 %, 7,83 %
mix, 3,31 %, 5,23 %
katalog, 2,32 %, 2,07 %
4. Atlas.cz (celkem) 6,72 %, 6,82 %
mix, 4,09 %, 4,21 %
katalog, 2,44 %, 2,34 %
5. Jyxo.cz, 0,86 %, 1,92 %
6. Zoohoo.cz, 0,89 %, 1,39 %
7. NAVRCHOLU.cz, 1,09 %, 1,25 %
8. MSN (celkem) 1,19 %, 0,95 %

×

Brněnská radnice a Ústavní soud mají tiskové mluvčí

Starší článek

Hudba v síti: byznys, který roste

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více