Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na veletrh G+H 180 firem z deseti zemí světa

Redakce MAM27. 12. 2004

Nejméně 180 vystavovatelů z deseti zemí světa očekávají pořadatelé druhého mezinárodního veletrhu G+H v Brně. Nabídky tří oborů gastronomie, hotelových služeb a veřejného stravování představí ve dnech 1. až 3. března 2005 zhruba 8000 návštěvníkům, z toho asi desetině studentů.
Akce je podle tiskového pracovníka veletrhu Martina Stříteckého příležitostí především pro výrobce potravin s vysokým stupněm předzpracování. Je to důsledek zvyšujícího se tlaku provozovatelů na kvalitu, ale i rychlost přípravy a náklady. “Více než tři čtvrtiny provozovatelů gastrozařízení je podle studie Incoma Consult připraveno změnit své tradiční a rutinní postupy,” uvedl Střítecký.
Stravovací zařízení a provozovny požadují nyní především jednoduchou následnou přípravu všech pokrmů. Incoma Consult je přesvědčena, že v nejbližších letech obrat v gastronomii poroste. Celkový počet restaurací, hotelů či provozů závodního stravování či rychlého občerstvení však bude stagnovat. Dá se rovněž čekat změna struktury ve prospěch zařízení střední a vyšší kvality, a to na úkor méně kvalitních provozů. Polovina všech firem z oboru chce investovat do technologií a 40 procent do prostředí.
Březnový veletrh obsadí navíc i dodavatelé zařízení do hotelů i penziónů, včetně sektoru “near food”, tedy drobného spotřebního a hygienického materiálu. Z řady připravovaných seminářů vyniká akce Veřejné stravování-hygienické, nutriční a senzorické aspekty o zavádění předpisů EU, hygieně potravin a logistice.
G+H se zúčastní mimo jiné i Svaz obchodu a cestovního ruchu nebo Státní zemědělský intervenční fond. Jednotlivé podnikatele pak zastoupí profesní sdružení, například Národní federace hotelů a restaurací ČR, HO.RE.KA, Unihost nebo Spolhost.

×

Češi na Štědrý den poslali 53 mil. SMS

Starší článek

Newyorská MET shání peníze na záchranu rozhlasových přenosů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více