Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na Štědrý den zvítězily Tři oříšky pro Popelku

Redakce MAM28. 12. 2004

Na Štědrý den u diváků zvítězila pohádka Tři oříšky pro Popelku. Klasickou českou pohádku zhlédlo na Nově ve večerním čase 2,16 milionu diváků, tedy o něco málo více než čtvrtina dospělé populace. Pohádka Čert ví proč přilákala na ČT 2,03 milionu diváků, snímek S čerty nejsou žerty vidělo na Primě 1,67 milionu dospělých. Nejsledovanějším pořadem o Vánocích byla mimo zpravodajství zábavná show Natočto, kterou v neděli večer vidělo ještě o několik tisíc diváků víc než Tři oříšky pro Popelku.
Podle údajů Novy a ATO-Mediaresearch činil podíl Novy na celodenní sledovanosti za tři sváteční dny 45,3 procenta. Podíl ČT1 byl podle těchto údajů 23,8 procenta, u Primy 19,1 procenta. ČT2 v průměru sledovalo 6,4 procenta diváků.
Z dalších filmů, které nabídla Nova, slavila úspěch i romantická komedie Pretty Woman s Julií Robertsovou a Richardem Gerem, a to i přesto, že o vánočním čase ji televize nabídla i loni. V neděli večer na druhý svátek vánoční si Pretty Woman nenechalo ujít 1,95 milionu diváků, tedy o 600.000 méně než o loňských Vánocích. Další z klasických českých pohádek Pyšnou princeznu si na Štědrý den odpoledne v paměti osvěžilo 1,81 milionu diváků; letitý snímek sledovalo 65 diváků z každé stovky před obrazovkami.
Česká televize připravila na první svátek vánoční televizní překvapení v podobě premiéry českého filmu. Celkem 1,93 milionu diváků se tak v sobotu večer dočkalo snímku z dílny dua Jan Hřebejk a Petr Jarchovský Pupendo. Americkou komedii Moje tlustá řecká svatba pak v neděli večer sledovalo 992.000 diváků.
Na Primě měla úspěch i “pekelná” pohádka Hrátky s čerty. V neděli večer ji vidělo 1,12 milionu diváků. Více diváků však po skončení pohádky přilákal zábavný pořad Nikdo není dokonalý, na který se dívalo o 70.000 diváků více.

×

Revoluce může být i dobrým byznysem

Starší článek

AOL hlásí pokles spamu až o 75 %

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více