Na Štědrý den zvítězily Tři oříšky pro Popelku

28. 12. 2004 09:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Na Štědrý den u diváků zvítězila pohádka Tři oříšky pro Popelku. Klasickou českou pohádku zhlédlo na Nově ve večerním čase 2,16 milionu diváků, tedy o něco málo více než čtvrtina dospělé populace. Pohádka Čert ví proč přilákala na ČT 2,03 milionu diváků, snímek S čerty nejsou žerty vidělo na Primě 1,67 milionu dospělých. Nejsledovanějším pořadem o Vánocích byla mimo zpravodajství zábavná show Natočto, kterou v neděli večer vidělo ještě o několik tisíc diváků víc než Tři oříšky pro Popelku.
Podle údajů Novy a ATO-Mediaresearch činil podíl Novy na celodenní sledovanosti za tři sváteční dny 45,3 procenta. Podíl ČT1 byl podle těchto údajů 23,8 procenta, u Primy 19,1 procenta. ČT2 v průměru sledovalo 6,4 procenta diváků.
Z dalších filmů, které nabídla Nova, slavila úspěch i romantická komedie Pretty Woman s Julií Robertsovou a Richardem Gerem, a to i přesto, že o vánočním čase ji televize nabídla i loni. V neděli večer na druhý svátek vánoční si Pretty Woman nenechalo ujít 1,95 milionu diváků, tedy o 600.000 méně než o loňských Vánocích. Další z klasických českých pohádek Pyšnou princeznu si na Štědrý den odpoledne v paměti osvěžilo 1,81 milionu diváků; letitý snímek sledovalo 65 diváků z každé stovky před obrazovkami.
Česká televize připravila na první svátek vánoční televizní překvapení v podobě premiéry českého filmu. Celkem 1,93 milionu diváků se tak v sobotu večer dočkalo snímku z dílny dua Jan Hřebejk a Petr Jarchovský Pupendo. Americkou komedii Moje tlustá řecká svatba pak v neděli večer sledovalo 992.000 diváků.
Na Primě měla úspěch i „pekelná“ pohádka Hrátky s čerty. V neděli večer ji vidělo 1,12 milionu diváků. Více diváků však po skončení pohádky přilákal zábavný pořad Nikdo není dokonalý, na který se dívalo o 70.000 diváků více.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.