Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mluvčí pojišťoven tvrdí, že pletky s šéfem nemají

Redakce MAM21. 12. 2004

Běžná pojišťovací praxe se dost liší od té, která byla vylíčena v televizním seriálu Pojišťovna štěstí. Shodují se na tom mluvčí tuzemských pojišťoven, které především odmítají možnost svého románku se šéfem. Líbily se jim ale scény se záplavami, jež podle nich ukázaly, že pojišťovnictví má také svou lidskou stránku.
“Běžná praxe v pojišťovnictví se od seriálu liší úplně,” prohlásila mluvčí ČSOB Pojišťovny Kateřina Hamerská. “Náš generální ředitel se nejmenuje Tomáš, ale Jeroen, já také nejsem Anička, ale Kateřina, a nic ani nenasvědčuje tomu, že by ředitel přišel na Štědrý den ke mně domů s prstenem,” usmála se.
Mezi televizním seriálem a realitou v České pojišťovně je velký rozdíl, řekl mluvčí ČP Václav Bálek. Personální situace jim prý naštěstí neumožňuje ztrácet energii v mimoprofesních oblastech. “Televizní pojišťovna byla napsána ještě podle starého modelu, který ale v určité míře funguje dodnes v jiných pojišťovnách. U nás máme model nový, bez Harryho, ale zato s klientským servisem,” dodal.
Pojišťovnictví bylo představeno divákům jako zajímavý, multidisciplinární obor, který zahrnuje matematiku, ekonomii, technické odbornosti, marketing, práci s lidmi, informační technologie, obchod a mnohé další činnosti, míní mluvčí Kooperativy Marek Vích.
“Sice jsem nebyl z časových důvodů zcela pravidelným divákem seriálu, nicméně trochu nelogické mi přišlo, když hlavní hrdinka odmítala pojistné plnění z životního pojištění svého tragicky zesnulého manžela,” podotkl.
Mluvčí Pojišťovny UNIQA Petra Strejčková upozornila na to, že velmi názorně a reálně však byla vystižena scéna s povodní. “Naši likvidátoři řeší tyto situace samozřejmě také v terénu, kde se setkávají s klienty, kteří se ocitli v nelehké životní situaci. Proto také často vyslechnou různé životní osudy, což bylo v seriálu také dobře vylíčeno,” poznamenala.
Každý ze 13 dílů Pojišťovny štěstí zhlédlo podle údajů Novy 3,256 milionu diváků, což je 38,4 procenta dospělé populace; sledovalo jej tak 66 lidí z 100 před obrazovkami. Jeho příznivci se dočkají i druhé řady tohoto seriálu.

×

Svobodná Evropa má zatím zůstat v centru

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 9. prosince 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více