Mitsubishi spustí Colt

6. 12. 2004 00:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

První vozem automobilky Mitsubishi na českém trhu, jenž bude uveden na trh novým importérem a na nějž bude soustředěna výrazná komunikační kampaň, se má stát nová generace modelu Colt. Zastoupení japonské značky na českém trhu převzala na podzim od dosavadního dlouholetého rakouského importéra Denzel Group společnost Auto Palace Praha, dosavadní dovozce značek Mazda a Hyundai. Kdo bude zajišťovat pro Mitsubishi v České republice propagaci, není podle slov Ivany Zimové, advertising & PR manažerky firmy, zatím jasné. Rozhodnuto dosud není ani o tom, jestli vůbec bude vypsán tendr.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.