Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mediaedge:cia koupila měření

Redakce MAM6. 12. 2004

Mediální agentura Mediaedge:cia (MEC) v uplynulých dnech zakoupila práva na užívání Outdoor Media Projektu firmy GfK Praha, sloužícího k měření efektivity kampaní ve venkovní reklamě. “Chceme srovnávat outdoor s ostatními mediatypy a řešení GfK považujeme za nejvhodnější,” uvedl pro M&M ředitel divize MediaLab MEC Tomáš Bičík s tím, že rozhodnutí vychází nejen ze získání nového klienta Eurotel. Systém v současnosti vedle MEC užívají agentury MindShare a Media Service, firma BigMedia a další menší provozovatelé outdoorových ploch. “V poslední době proběhly prezentace mj. pro firmy outdoor-akzent a JCDecaux,” nastínil poslední aktivity specialista na mediální výzkum GfK Praha Prokop Eremiáš.

-Martin Schreier-

×

Úřad prověřuje dopisy společnosti Makro

Starší článek

ZenithOptimedia a Starcom spojují nákup

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více