Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Lidé si k Vánocům přejí “něco na sebe” a elektroniku

Redakce MAM3. 12. 2004

Lidé si nejčastěji přejí najít pod vánočním stromečkem “něco na sebe” a elektroniku. Po novém oblečení, obuvi či šperku touží především ženy, elektronika je pak snem spíše mužů. Ne vždy se však přání s obsahem vánočního balíčku shoduje. Například hračky a hry by rádo dostalo pouze 1,5 procenta Čechů, darovat je však hodlá zhruba každý třetí. Vyplývá to z průzkumu agentury Median.
Kromě ošacení a elektroniky by osloveným udělaly radost také knihy, hudební nebo filmové nosiče, klenoty a hodinky. Méně skromní očekávají dovolenou, motocykl nebo auto. Mezi odpověďmi se v průzkumu ocitla i přání vyššího důchodu, zdraví či miminka, uvádí Median.
Elektroniku si přeje každý druhý muž i každá čtvrtá žena. Mnoho z nich bude zřejmě zklamaných, protože ji svým blízkým hodlá pořídit zhruba desetina oslovených. Naopak oblečení, které si přeje třetina mužů i žen, bude vánoční balicí papír ukrývat nejčastěji. Mezi dárky se budou také často vyskytovat hry, knihy, kosmetika a kožené zboží. Movitější lidé kupují k Vánocům i klenoty a domácí spotřebiče.
Zatímco více než polovina mužů o dárcích zatím pouze přemýšlí a nákup nechává na posledních 14 dní, třetina žen je pořizuje již dva a více měsíců před Štědrým dnem.

×

Vánoční dárky budou nejčastěji pocházet z hypermarketů

Starší článek

Češi si prostřednictvím ČT vyberou největší národní osobnost

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více