Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kvůli televizi nemůže Eriksson v reprezentaci zkoušet nové hráče

Redakce MAM1. 12. 2004

Smlouva o prodeji televizních práv brání trenérovi anglické fotbalové reprezentace Svenu-Göranu Erikssonovi v tom, aby v přípravných zápasech zkoušel nové hráče. Podle podmínek kontraktu anglické Fotbalové asociace s televizními společnostmi BSkyB a BBC musí národní tým vždy nastoupit v nejsilnějším složení.
Televize během čtyř let zaplatí za právo vysílat reprezentační zápasy 300 milionů liber (více než 13 miliard korun). Proto trvají na tom, aby se na hřišti objevily všechny hvězdy v čele se záložníkem Realu Madrid Davidem Beckhamem.
Eriksson chtěl pro přípravný zápas ve Španělsku, který Angličané před dvěma týdny prohráli 0:1, na Beckhamově místě vyzkoušet Shauna Wrighta-Phillipse z Manchesteru City. Podmínky smlouvy mu to ale neumožnily.
Listopadový termín je přitom podle švédského kouče pro experimenty v sestavě ideální, protože po něm nenásledují žádné významné zápasy. “Přátelský zápas v srpnu proti Ukrajině byl důležitý jako příprava na dvě zářijová utkání světové kvalifikace, únorové utkání proti Nizozemsku je potřeba před březnovými kvalifikačními zápasy. Je mnohem těžší hledat význam listopadového utkání,” vysvětlil.
Pokud by měl Eriksson při tvorbě nominace volnou ruku, spolu s Wrightem-Phillipsem by zřejmě vyzkoušel i levé křídlo Stewarta Downinga z Middlesbrough. Mladí hráči by přitom mohli v případě kvalitního výkonu získat stabilní místo v sestavě. “Jsem si jistý, že by mladý tým v listopadu hrál velmi dobře. Byl bych šťastný, kdybych nemusel nominovat žádné hráče z klubů hrajících Ligu mistrů nebo Pohár UEFA,” prohlásil kouč.
Za vším podle něj stojí touha vedení anglického fotbalu po co nejvyšším zisku. “Je tam televizní smlouva, všechno je to o penězích,” dodal Eriksson.

×

Sedm procent elektroniky a spotřebičů se kupuje přes internet

Starší článek

Fond budoucnosti vypsal novinářskou soutěž Gesta usmíření

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více