Konec TV reklamy?

13. 12. 2004 08:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Podle vyjádření Douglasa Holta, profesora marketingu na Oxfordské univerzitě, můžou televizní spoty upadnout do zapomenutí už v blízké budoucnosti. Nahradit by jich měly postupně programy a relace sponzorované zadavateli reklamy, ale také rozvijející se produkt placement. Další alternativou je televize řízená samotnou společností. Příkladem může být
automobilka Audi, která plánuje v budoucím roce odstartovat vlastní televizní kanál, který v současnosti vyvíjí ve spolupráci s reklamní agenturou Bartle Bogle Hegarty.

-mon-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení