Hledání na internetu ovládly vánoční přání a pohlednice

23. 12. 2004 15:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Vánoční nálada opanovala i internet. Do čela nejhledanějších slov na největších českých portálech se tento týden dostala vánoční přání a pohlednice. V první pětce se umístilo ještě heslo Vánoce. Naopak jindy preferovaný sex se objevuje až na konci první desítky.
Podle statistiky Seznamu.cz zaznamenaly největší vzestup právě hesla související s vánočními svátky, tedy přání, pohlednice a Vánoce. Naopak nejvíce opadl zájem o hesla tapety, referáty a horoskopy.
I na Centrum.cz se podle ředitele Oldřicha Bajera projevil zájem lidí o posílání elektronických vánočních pohlednic. Uživatelé na internetu rovněž často hledali recepty, dárky nebo koledy. Vzrostl zájem i o heslo cd a to nejčastěji ve spojení s Anetou Langerovou.
Zatímco mezi hledanými slovy je vliv Vánoc nesporný, v návštěvnosti sekcí se projevily mnohem méně. Podle údajů Seznamu lidé nejčastěji míří do oddělení Erotika, následují Deníky, Obrázky a video, Zábava a hry a Hardcore obrázky a video. Internetovým přáním a pohlednicím patří sedmá příčka.
Tuzemské internetové servery navštíví kolem pěti milionů uživatelů měsíčně, z toho více než tři miliony z ČR.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení