Francouzský fotbal vydělá o hodně víc na vysílacích právech

13. 12. 2004 09:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Celkem 1,8 miliardy eur zaplatí televizní stanice Canal Plus za právo vysílat v příštích třech ročnících přímé přenosy z francouzské fotbalové ligy. Jedna z divizí mediální a telekomunikační společnosti Vivendi Universal tak přebila nabídky provozovatele satelitního vysílání TPS a firmy France Telecom.
Konkurenční boj vyhnal cenu vysílacích práv do nečekané výše. Canal Plus a TPS, které francouzskou ligu vysílají nyní, platily za uplynulé dvě sezony a tu současnou 375 milionů eur ročně.
„Dneska vyhrál fotbal, liga sklízí své ovoce. Náš fotbal byl nedoceněný, teď nastal čas to dohnat,“ komentoval uzavření dohody s Canal Plus šéf francouzské ligy Frederic Thiriez. Výnosy z prodeje televizních práv podle něj nyní staví Francii na úroveň Německa, ale stále zaostávají za částkami, jež inkasují zástupci anglické Premier League.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.