Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Firma Universal McCann zvýšila odhad světových výdajů na reklamu

Redakce MAM9. 12. 2004

Celosvětové výdaje na reklamu by se v příštím roce měly zvýšit o 6,1 procenta na 553,4 miliardy dolarů díky rostoucím marketingovým bojům v některých odvětvích, například v automobilovém průmyslu. Oznámila to firma Universal McCann, která tak zlepšila svou prognózu růstu z předchozích 5,9 procenta.
Společnost, jež je součástí přední světové skupiny reklamních agentur Interpublic Group, však současně zhoršila odhad výdajů v samotných Spojených státech. Firma nyní předpokládá, že se reklamní výdaje v USA zvýší o 6,4 procenta na 280,6 miliardy dolarů, zatímco v červnové prognóze počítala s nárůstem o 6,5 procenta.
Viceprezident Interpublic Group pro prognostiku Robert Coen prohlásil, že poptávka po reklamě by v příštím roce měla zůstat silná, protože významní zadavatelé inzerce pokračují v boji o podíl na trhu.
Společnost Universal McCann je v prognóze optimističtější než firma Zenith. Ta dnes předpověděla, že výdaje na reklamu v příštím roce stoupnou pouze o pět procent poté, co se letos díky významným sportovním akcím a prezidentským volbám ve Spojených státech zvýší o 6,9 procenta, napsala agentura Reuters.

×

Vivendi i její bývalý šéf Messier dostali pokutu milion eur

Starší článek

Bohumín na internetu vysílá televizní zpravodajství

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více