Digitálně z Eiffelovky už v lednu

9. 12. 2004 10:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Provozovatelé francouzských nekódovaných televizních programů se dohodli s ministerstvem kultury, že zahájí pilotní digitální vysílání v Paříži z vysílače na Eiffelově věži již 15. ledna 2005. Oficiální start terestrické digitální televize se plánuje na 1. března 2005. Vysílání prvních tří nekódovaných multiplexů pokryje v příštím roce na jaře již polovinu francouzské populace. Další tři placené multiplexy pak mají odstartovat své vysílání už na podzim 2005.

Ekonom, 9.12.2004, autor: Milan Šmíd

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.