Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČT a ČRo zřejmě získají nárok na prostor k digitálnímu vysílání

Redakce MAM17. 12. 2004

Česká televize a Český rozhlas zřejmě získají zákonný nárok na svůj vlastní veřejnoprávní digitální multiplex, kde by měly v nadcházející éře digitálního vysílání šířit své programy. Počítá s tím zákon o elektronických komunikacích, který schválila sněmovna. Normu nyní ještě posoudí Senát a prezident.
Některým poslancům se taková úprava nelíbí. Karel Sehoř z ODS prohlásil, že schválený text zvýhodňuje ČT před komerčními stanicemi. Občanští demokraté v závěrečném hlasování normu nepodpořili, hlas jí nedali ani lidovci.
“Je uzákoněna existence veřejnoprávního multiplexu pro Českou televizi a Český rozhlas,” řekl ministr informatiky Vladimír Mlynář (US-DEU). Připustil, že spory o veřejnoprávní multiplex situaci kolem zákona zpolitizovaly. Očekává také, že ho horní komora poslancům vrátí.
Přesto je Mlynář rád, že sněmovna dlouho projednávaný zákon v nějaké podobě schválila. Měl by umožnit například i takzvanou přenositelnost čísla – člověk by si mohl ponechat telefonní číslo svého mobilního telefonu i při změně operátora.

×

Poslanci budou šetřit arbitráž s CME déle, než plánovali

Starší článek

Čtenost periodického tisku – 2Q 2004 až 3Q 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více