Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Cinzano nejprodávanějším vermutem v ČR

Redakce MAM29. 12. 2004

Italské Cinzano, po Martini “dvojka” na světovém trhu vermutů, se stal letos historicky poprvé nejprodávanějším pravým kořeněným vínem v Česku. Rozhodl o tom právě závěr roku, kdy je tradičně prodej dvojnásobný oproti jiným měsícům. Úspěch je o to cennější, neboť po lednových změnách spotřební daně vermuty zaznamenávají mírný propad, uvedl Dalibor Šebela, obchodní ředitel Bohemia Sektu, který je výhradním distributorem Cinzana v ČR a na Slovensku.
“Letos plánujeme prodat 850.000 litrů Cinzana, což bude mírně více než loni,” dodal. Podle Šebely jde o úspěch po velmi slabém začátku roku, který způsobilo zdražení vermutů téměř o deset korun na litr. Zlom nastal v srpnu, kdy lidé začali znovu více kupovat značkové vermuty. Cinzanu podle Šebely velmi pomohla marketingová kampaň na konci října. “Republikovým hitem se stalo sbírání skleniček Cinzano,” vysvětlil.
Právě zvýšení spotřební daně na 23,40 koruny za litr plus třicetikorunové DPH vermuty prodražilo a na trhu se začaly více prosazovat importované německé a rumunské aromatizované vinné nápoje, které nejsou pravými kořeněnými víny. “U nich se neplatí spotřební daň a jejich ceny v diskontech se pohybují mezi 40 až 50 korunami,” uvedl Šebela. Klasický vermut podle něj obsahuje až 16 procent alkoholu, aromatizované nápoje ale pouhých devět.
Právě vinou růstu spotřební daně a DPH letos tradiční český vermut Metropol, který vyrábí Víno Mikulov ze skupiny Bohemia Sekt, mírně ztrácí. S cenou kolem sta korun za litr se zařadil do středního segmentu vermutů a přiblížil se značkovým produktům.
Bohemia Sekt drží pozici šestého nejsilnějšího prodejce Cinzana na světě. Cinzano je druhou nejprodávanější světovou značkou v kategorii vermutů po Martini od Bacardi. Celková roční výroba přesahuje 4,5 milionu devítilitrových balení. Společnost Campari, kam Cinzano patří, působí ve 190 zemích, vlastní dále značky Ouzo, Lemonsoda, Sky Vodka a Jägermeister. Mezi výrobci alkoholických nápojů zaujímá deváté místo na světě.

×

Axel Springer vidí příležitosti pro bulvární tisk po celé Evropě

Starší článek

Média pátrají mezi turisty po snímcích zachycujících cunami

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více