Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Britské supermarkety zahájily benzinovou válku

Redakce MAM14. 12. 2004

Britské supermarkety se daly do války o cenu benzinu. Zahájil ji nový majitel řetězce Safeway firma Morrisons, který u svých čerpadel těsně před víkendem snížil cenu o 3,5 pence na litr, tedy asi o čtyři procenta. Tesco, Sainsbury a Asda, kterou vlastní americký Walmart, okamžitě oznámily, že jakékoli snížení u konkurence vyrovnají.
Benzín stojí v Británii nyní kolem 80 pencí za litr, tedy asi 37 korun. Pro supermarketové řetězce jsou podle britského tisku benzinová čerpadla často úmyslně ztrátovou linií podnikání, která ale přinese zákazníky, a tudíž kompenzaci při prodeji v hlavním obchodě.
Firma Morrisons popřela, že by se snažila vyvolávat cenovou válku. Mluvčí firmy řekl, že se prostě snaží přenést na zákazníky předvánoční pokles cen ropy.
Krátce po přímých konkurentech společnosti Morrisons se na snižování daly také ostatní firmy, které v Británii provozují benzinová čerpadla – od Shell po Esso.
Experti ovšem předvánoční nadílku britským motoristům poněkud pokazili. Podle jejich odhadu je snížení dočasné vzhledem k tomu, že ropný kartel OPEC již oznámil omezení produkce po Novém roce.

HN, čtk, 14. 12. 2004

×

Tesco a další firmy vyšetřovány v Británii za internetové obchody

Starší článek

SuperStar na Slovensku si získává stále více diváků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více