Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Britové letos utratí za nákup dárků na internetu čtyři miliardy

Redakce MAM15. 12. 2004

Britové letos utratí za nákup vánočních dárků na internetu kolem čtyř miliard liber, tedy asi 200 miliard korun. Podle analýzy britské organizace Interactive Media in Retail to bude o dvě třetiny více než loni.
Internet pro Brity znamená nejen pohodlí nákupu z domova či kanceláře, ale také možnost porovnat ceny a nakoupit výhodně. Těchto výhod během roku využívá asi polovina britské populace. Podle zmíněného výzkumu jsou v internetových nákupech Britové na prvním místě v Evropě.
Výzkum ukazuje, že se postupně mění zvyky a důvěra nakupujících. Stále více jsou ochotni vydat peníze i za drahé předměty, jako jsou digitální kamery nebo špičkové televizory. Také obchodníci si dávají záležet, aby k nim měli zákazníci důvěru, což v předvánočním období znamená zejména záruku, že zboží dorazí včas pod stromeček.

×

EP udělil Sacharovovu cenu Běloruskému sdružení novinářů

Starší článek

CME v březnu zveřejní podrobnosti dohody o Nově

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více