Bezpečnostní systémy stojí na službách

6. 12. 2004 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Jaké jsou trendy ve vývoji bezpečnostních systémů?
Trh u nás pořád roste. Podívejte se jenom na neustále se zvětšující objem investorů na českém trhu. Na druhou stranu poskytovatelé těchto služeb nejsou zatím stabilizovaní v poskytování služeb. Je to i kvůli tomu, že klienti se sami neumějí rozhodnout, jestli mají stát o fyzickou nebo elektronickou ochranu.


12obr_dum_isifa.jpg ()



Kam tato nejistota spěje?
Pokud na to firmy mají, chtějí všechno. Dnes lidé více věří fyzické ostraze. Dostáváme se ale k tomu, že většina objektů bude v budoucnosti zabezpečená elektronicky, protože se na tom dá ušetřit hodně peněz.
Co bezpečnostní systémy pro soukromé osoby?
Zde je velký rozdíl ve finančních možnostech. Máme sice i klienty, jež používají techniku totožnou s tou, kterou najdete ve velkých podnicích, ale to jsou spíš paranoici, kteří to přehánějí.
Je takových lidi mnoho?
Z horních 10 tisíc myslím že všichni. Teď se dokonce rozjely i různé odposlechy, rušičky atd.
Jsou tedy bezpečnostní systémy jen pro horních 10 tisíc?
Jde hodně o peníze, to ano, ale zabezpečení potřebují i lidé, kteří mají například hypotéky. Ti to chtějí co možná nejlevněji.
Dají se bezpečnostní systémy rozdělit podle ceny?
Na trhu jsou firmy, které vám řeknou, že za 25 tisíc můžete mít jedno čidlo a jeden přístroj, jenž komunikuje s centrálou, a sirénu. Neříkám, že vás to neuchrání, pomůže vám to, ale musí tam být zabezpečen i příjezd zásahové jednotky, ideálně do deseti minut. Zlodeji nechtějí mít problémy, takže pomáhá, když máte na viditelném místě přilepenou samolepku „Střeženo elektronicky“ nebo je vidět kódovací systém.
Takže nabídka pro soukromou oblast je široká?
Vzniklo tady sousta firem, jež nakupují ve velkoskladech. Jedná se o dovoz z Francie, Německa či Anglie. Důležitější je v tomto případě, jestli umíte zabezpečení dobře namontovat a dodat nutné služby. Z východní Asie potom přicházejí bezpečnostní systémy, u nichž neznáte kvalitu, protože na tyto „hračky“ vám vystaví certifikáty kvality bez toho, aby se daly ověřit. To samozřejmě poškozuje trh.
Komunikujete konkrétní produkty, které poskytujete?
Když někomu řeknete název nějakého čidla s číslem, tak tomu nerozumí. Snažíme se spíše říct, co s tím dokážeme udělat.
Vyplatí se vám tedy více oslovovat firmy?
Pokud budete inzerovat v časopisech typu Můj dům nebo v denících Hospodářské noviny či MF Dnes, někoho ulovíte. Více to však funguje, když se soused pochlubí před sousedem s tím, co má doma.
Pro nás měla nejlepší odezvu komunikace přes direct mail. Vloni jsme se totiž pokusili oslovit všechny firmy v ČR. Naši ředitelé oslovovali potenciální klientelu a jednoduše prezentovali naši nabídku. Musím říct, že direct mail opravdu funguje. Dostali jsme jenom několik negativních e-mailů lidí, kteří si nepřáli být znovu oslovováni.
Takže stačí dobrý e-mail?
Přes hromadné rozesílání se o nás naši potenciální klienti dozvěděli, ale důležité je mít i funkční pobočky všude tam, kde tyto lidi oslovujete. Jinak pro ně nejste zajímaví.
Jak budete pokračovat?
Teď to funguje samo, ale s direct mailem budeme pokračovat, protože jeden kontakt „vytváří“ spousty dalších. V tomto oboru se mnoho peněz do reklamy neinvestuje, proto nám to jako náskok před konkurencí stačí.
Kde je nejzajímavější firemní klientela?
Nejsnazší je starat se o podniky, kde zabezpečíme strážného a nic víc. Mnoho zkušeností máme v bankovním sektoru. Jsou banky, které chtějí profesionály, ale dají několikanásobně vyšší sazbu než všude jinde. Jiné zase akcentují počet. Nejnáročnější je zabezpečit řetězce. Každopádně platí, že každá firma má o bezpečnostním systému pro svoje podnikání odlišnou představu.


12obr_Soukup_Martin_1.jpg ()Trh s možnostmi. Nejlevnější zabezpečení chtějí lidé s hypotékami. Nejnáročnější je zabezpečit řetězce.


 


 


12obr_graf1.jpg ()


 


12obr_graf2.jpg ()


 


12obr_graf3.jpg ()


 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.