Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Benzina zůstane u Dorlandu

Redakce MAM21. 12. 2004

Na podzim vypsané, v listopadu pozastavené a v prosinci obnovené výběrové řízení společnosti Benzina (skupina Unipetrol) vyhrála její dosavadní agentura Dorland.
Ta se o rozpočet na fullservis pro Benzinu utkala se všemi finalisty původního tendru (Grey Worldwide, iLeo, McCann-Erickson a Young & Rubicam). Marketingový ředitel skupiny Unipetrol Tomáš Zikmund uvedl, že důvodem pozastavení tendru byl složitý rozhodovací proces Benziny o budoucí komunikační strategii a možnosti zajištění komunikační strategie in-house. Určitou roli hraje i nadcházející privatizace vlastníka, společnosti Unipetrol, kterou kupuje největší polský koncern PKN Orlen. Její výkonný ředitel a prezident Igor Chalupec časopisu Týden řekl, že budoucnost značky Benzina a přejmenování společnosti Unipetrol jsou zatím stále předmětem jednání. Část čerpacích stanic Benziny koupí americká společnost ConocoPhillips, o konkrétním rozdělení stávajících dceřiných společností Unipetrolu po vstupu Orlenu ale Chalupec česká média zatím informovat nechce. Benzina investovala v tomto roce nejvíce do venkovní reklamy, a to přes pět milionů korun, celkové výdaje do mediamixu přesahují 10 milionů korun.

-Martina Trymlová-

×

Zákazníci vybrali slogan

Starší článek

Zlatá neděle: zájem o nákupy vzrostl až o třetinu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více