Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Axel Springer vidí příležitosti pro bulvární tisk po celé Evropě

Redakce MAM28. 12. 2004

Společnost Axel Springer, která je vydavatelem nejprodávanějšího německého deníku Bild, vidí příležitosti pro nové bulvární noviny ve východní i západní Evropě. Prohlásil to generální ředitel firmy Mathias Döpfner v rozhovoru pro list Süddeutsche Zeitung.
“Vidím ohromný potenciál ve východní a západní Evropě,” řekl Döpfner. Dodal nicméně, že společnost se sice zajímá o několik konkrétních zemí, ale rozhodnutí učiní nejdříve v roce 2006.
Firma Axel Springer, která je největším vydavatelem novin v Evropě, podle Döpfnera stráví příští dva roky konsolidací nových projektů, například v Polsku, Litvě a Maďarsku. “V letech 2003 a 2004 jsme hodně investovali do nových titulů. Nyní to všechno musíme vstřebat,” řekl Döpfner.
Společnost Axel Springer například minulý rok začala vydávat polský bulvární deník Fakt, ze kterého během několika měsíců učinila nejprodávanější list v zemi. V České republice vydává firma časopisy Playboy, Svět motorů, Auto Profi, Auto Tip, Auto Exclusive, F1 Racing, Hokej, Popcorn a Top Magazín pro dívky.

×

Premiéra televizního seriálu o investování bude 4. ledna

Starší článek

Cinzano nejprodávanějším vermutem v ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unilever

Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více