Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Asociace PPP má již 50 členů

Redakce MAM15. 12. 2004

Již 50 členů vstoupilo do Asociace PPP (Public Private Partnership) – partnerství veřejného a soukromého sektoru, jejíž ustavující valná hromada se konala dne 30. listopadu 2004 v Praze. Valná hromada zvolila řídící výbor, jehož členy jsou Marcel Babczynski, Vlastimil Horkel, Martin Klaus, Roman Kramařík, Julie Leitgebová, Peter Mitka, Petr Skotnica a Ladislav Tichý. Předsedou asociace byl zvolen Marek Ditz (ČSOB).
Asociace sdružuje významné zástupce soukromého sektoru z oblasti stavebnictví, bankovnictví, technologických, poradenských a právních firem. Jejím hlavním posláním je koncepční podpora realizace PPP projektů jako efektivního způsobu, jak zajistit poskytování veřejné služby soukromým subjektem, zejména prostřednictvím vyvažování zájmů soukromého a veřejného sektoru se záměrem úspěšného a udržitelného rozvoje trhu PPP projektů v České republice.
Mezi cíle Asociace PPP patří – popularizace PPP ve společnosti, organizace vzdělávání soukromého i veřejného sektoru v problematice PPP a spolupráce na přípravě legislativy vztahující se k PPP.
V rámci asociace vzniká několik pracovních skupin, které se budou podílet na řešení aktuálních otázek v oblasti PPP v konkrétních oborech (legislativa a metodika PPP, doprava, zdravotnictví, školství, vězeňství apod.).

-zem-

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 2. prosince 2004

Starší článek

Rozhlas poprvé plánuje dluh, ČT chce rozpočet vyrovnaný

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více