ARBOmedia spustí Sun
V lednu hodlá mediazastupitelství ARBOmedia spustit novou internetovou reklamní síť Sun s portfoliem v podobě cca 20 serverů. “Při tomto počtu a při společné administraci kampaní z jednoho místa bude síť schopna garantovat maximální pružnost a rychlost při řešení požadavků klientů,” uvedl ředitel internetových prodejů ARBOmedia Tomáš Jankůj. Celkem bylo osloveno zhruba 50 významných serverů českého internetu. “Cílem je poskytnout agenturám silnou, rychlou a efektivní alternativu k nabídce nejsilnějších portálů. Síť by měla zasáhnout 1,5 milionu uživatelů internetu,” přiblížil záměr Tomáš Jankůj. Síť je navržena tak, aby svou velikostí, pružností při tvorbě kampaní a finančními podmínkami ničím nezaostávala za skupinou velkých portálů. Oproti nim by inzerentům měla nabízet uživatele koncentrovaného na obsah a připraveného přijímat a užívat poskytnuté informace. Definitivní seznam serverů by měl být k dispozici do Vánoc. “Každý ze serverů sdružených v síti bude navíc zapojen do výzkumu NetMonitor a bude tedy mít k dispozici univerzálně uznávaná data o návštěvnosti a sociodemografii,” uzavírá Tomáš Jankůj.
-sch-