AMI Communications se rozdělí

13. 12. 2004 09:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší PR agentura na českém trhu AMI Communications, majetkově a personálně provázaná s agenturou Crest Communications, se rozdělí. Jeden ze zakladatelů AMI Communications Aleš Langr téměř po deseti letech odchází. Agenturu budou nadále vlastnit a řídit Milan Hejl a Marek Stránský. Ti převezmou podíly Aleše Langra v AMI Communications, AMI Communications Slovakia a PAN Solutions. Aleš Langr naopak získá podíly svých bývalých společníků v agenturách Crest Communications a v AMI Communications MediaProm Ostrava, která bude rebrandována na Crest Communications MediaProm Ostrava. Crest Communications současně převezme klienty AMI Communications z oblasti realit a developmentu a Ford Motor Company. Celá reorganizace proběhne k prvnímu lednu příštího roku.
„Během posledních let se začaly rozcházet naše představy o rychlosti rozvoje agentury a odpovídajícím pracovním nasazení,“ řekl pro M&M Aleš Langr.
AMI Communications zůstane podle slov Marka Stránského i nadále jedničkou na českém trhu. „Snížení počtu zaměstnanců a obratu díky přechodu skupiny klientů z developmentu a realit ve srovnání s počátkem roku 2004 již prakticky bylo kompenzováno letošním růstem v ostatních oblastech,“ dodal. Během roku 2004 agentura získala například klienty ČEZ, LG Electronics, Tipsport, Geopost či MAFS.
Podle Aleše Langra bude Crest Communications od ledna 2005 s 15 zaměstnanci a více než 15 klienty patřit mezi větší české agentury. Mezi její klienty v současné době patří např. Korunní nebo Pioneer Investment.

-Radana Čechová-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.